Monster Hunter World: Game of the Century

Nabbe

Har fin hatt.
#1
Har spilt Monster Hunter de siste dagene. Er på Diablos nå. Han er en dick.

Sender ut et generelt SOS til andre spillegale i den nye verden. Gi et pip a.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Shinra, ScaryPaladin og jeg spiller det. Ække vi PSN-kompiser a?
 

Nabbe

Har fin hatt.
#3
Nope. Sendte like greit en request.

ps! jeg suger.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Det som er så greit med dette spillet er at det er fullstendig likegyldig, hvis vi carter så carter vi null stress prøv igjen. Hva slags våpen du liker å bruke er også helt opptil deg, spillet er rett og slett gøy og dps er av mindre betydning.
Jeg spilte gjennom hele Low og High Rank med Kinsect Glaive og det eide. Nå har jeg også en bue, Hunting Horn og Gunlance og sistnevnte kan jeg godt tenke meg å bli bedre på. Jeg er på så å si hver kveld.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#6
Etter mer enn 11 timer suger jeg fortsatt men storkoser meg med switch Axe og blir merkbart bedre for hver kamp
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#7
Hvordan build kjører folk?
Jeg har ikke kommet langt nok til å kjøre fullt ut med charms og sånne ting (relativt snart ferdig med lower-levels), men kjører hardt på Switch Axe nå. Vurderer å kjøre en rein weaken-build når jeg får låst opp treet ordentlig til våpenkrafting. Vurderer å bruke kvelden på å kjøre litt Expeditions for å grinde litt dyr og stæsj for å få bedre armor.

Skal iallefall prøve å ta Anarath uten Buggz, for noe sier meg at om jeg ikke klarer den kampen alene per dags dato så må jeg legge meg i heftig hardtrening
 

Nabbe

Har fin hatt.
#8
Builden min er en nøye gjennomtenkt "oooh shiny, jeg crafter det"-build.

Har for det meste spilt med svøksa og litt med langsverd. Low rank har til nå ikke krevd altfor mye av meg, så det har blitt litt sånn at jeg bare har mekket nytt shit når jeg har fått juling. Anjanath dengte meg første gangen, så jeg mekket meg ei flunkende ny vann-svøks og litt bedre armor. Legiana var neste som ga meg litt problemer, så jeg levlet opp tålmodigheten min. Deretter Odagaron som tok meg et par forsøk før jeg skjønte at feller og stamina drain faktisk var en ting.

Nå har jeg fått grisedeng av Diablos to ganger, så spørs om jeg ikke bare må gitte litt guddere.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#9
:eng: Anjanath

Diablos kan være litt av en vegg. Han er rask og graver seg mye ned og er generelt overalt veldig fort og veldig ofte. Man må smøre seg med tålmodighet i starten for han blir fort sliten, og da går det litt tid mellom hver bevegelse. Det er der man har muligheten til å få inn de virkelig harde slaga.


Så blir han enraged...
 

Nabbe

Har fin hatt.
#10
Tok meg 45 minutter, men jeg tok'n. Klarte å holde han ganske lenge i det store åpne området hvor de skrikende flyvesakene henger, så når jeg slapp opp for screamer pods bare steinet jeg en av dem. Først tok jeg hornet hans, så tok jeg halen hans og til slutt tok jeg livet hans. GG, Diablos.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#11
Aaaah. Det er virkelig en følelse av de sjeldne jeg får i spill når jeg tar et leap of faith fra et høyt fjell og lander rett inn i en mount på Legiana. Den følelsen av å glise såpass at man får ørevoks i munnvikene er noe jeg føler ofte I detta spillet, men Herrejemini så tilfredsstillende det var å se den scena utfolde seg på skjermen
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#12
Jeg ble Hunter Rank 50 i går. Når man blir HR49 får man et nytt assigned quest som går ut på å drepe en ekstra sinna Kirin. Og Kirin er en PIKK! Kirin er liten gjørning, dritrask og hopper rundt overføkkingsalt samtidig som han spyr ut lightning over hele området. Når han rager er det bare det lille hodet som kan ta skade.

En kar spurte folk hva slags kallenavn de har på monstrene.
"Bazelgeuse: B-52
Tzitzi-Ka-Yu: Photograptor
Kirin: assorted curse words"

Det beste forsvaret mot Kirin er Kirin-settet som du må drepe Kirin for å kunne bygge.


PS: jeg klarte questet på fjerde forsøket med tre andre dudes.
 
Sist redigert:

Nabbe

Har fin hatt.
#14
oooo se på meg jeg er en spastisk enhjørning se som jeg løper fram og tilbake hele tiden a se da se da jeg løøøøøper lolololololol

Kirin er piss. Første jeg gjorde i dag da jeg fyrte opp monster hunter var et quest for å ta en high rank kirin. Løp rundt og forsøkte å treffe dritten i en halvtime, og etter to carts pga bullshit aoe lynangrep du såvidt kan se før det tar halve livet ditt fant jeg ut at humøret mitt ikke tålte stort mer. Får finne på noe annet. Slå meg selv på pungen mens jeg ser Fuller House eller noe.