Morrowind-tips & triks

#21
jeg har nesten 100 i alchemy.. potionene blir dritbra ettervert og man slipper og sove for og fylle opp liv og fatigue
 
#22
hva er det great house opplegget?
kan du skaffe et hus og bo i?

også må der fortelle meg... når du kjøper av en fyr, mister han penger, altså de mister alle pengene etter vert, blir det ikke ganske vanskelig og selge ting da?


tell me more tell me more :p
 
#23
Great House opplegget er en først av alt en Guild, det finnes tre Great House guilder: Telvanni, Hlaalu og Redoran, du kan joine en av disse guildene ikke alle, (såklart med console cheat kan du joine alle) Når du har joinet F.eks Hlaalu, så gjør du det vanlige å jobber deg oppover i Rank i guilden, og når du har nådd en viss rank tror det er House Father eller noe sånt, så skal du snakke med en fyr i guilden, husker ikke hvor denne fyren er akkurat nå, men ihvertfall du snakker med han og snakker om '' Stronghold '' så gjør du alle questene han gir deg helt til du har fått et fullført Stronghold altså hus, som du liksom bor i der du kan putte inn alt du eier.


Når du trader med en trader, så skal du kjøpe F.eks et sverd til 2000 og det står at traderen har 5000 gold, så du kjøper sverdet, så har han 3000 gold igjen. For at traderen skal få 5000 gold igjen bare venter du et '' Morrowind døgn '' altså du bare sover 24 timer. Så har traderen 5000 gold igjen. Traderen får pengene igjen vært døgn.
 
#25
Dere burde drepe han hovedlederen i mage guild(vivec, foreign quarter) Thank me later.. han har en bra amulett... hehe
 
#27
Man skal drepe han når man er på nest siste rank i Mages Guild, så skal man ta en duel mot han.... så dreper man han og får amuletten...

Raven Rock er et sted i BloodMoon Expansion Packen..
 
C

cloud_fan

Gjest
#30
Er det online?
Hvis ikke kjøper jeg det ikke. :grine: :grine: :grine: :grine:
Eller kansje, men online er best.
Er det gammelt?
 
#31
Nei det er ikke online, men du BØR kjøpe det for det. Det er kjempe mye ting du kan gjøre i spillet og så har du muligheten til og laste ned tusenvis av mods. Slik at du kan gjøre enda mer! Og viss du skal kjøpe det så bør du lasta ned den nyeste patchen siden den første versjonen som man starter med har tusenvis av bugs.

Konge spill!
 
#34
Jeg er Nord.. husker ikke hvilken level jeg var på, tror jeg er på noen og førti...
Syns det er drit kult å være Telvanni menneske, syns ærlig talt at det er i den guilden du får det kuleste huset... Med dungeon og greier :D *gni seg i hendene*
Har forsømt det lenge nå... Det er dumt....