Morrowind

#1
Ok, vet ikke om dette er det rette stedet på spillegal å spørre om hjelp, men....

Jeg sitter nå fast har spilt Morrowind ganske lenge nå, (ca 200 timer) og jeg har et siste quest igjen, har vunnet alt + begge expansion packene ( uten console-cheat).
Det er et quest der en Kajiit Dame i Peligiad Tavern som spør meg om å redde en venn av henne fra alkoholen Skooma, damen jeg skal snakke med heter J'henna eller noe sånt, og hun er i St.Olms Vivec. Jeg har funnet henne snakket med henne om Skooma Addict, men hun sier bare at det er ingen cure mot alkoholen Skooma, så jeg får ikke gjort noe. I journalen står det at jeg må finne en jeg må snakke med om Skooma Addict (altså topicen som man spør om), Hvem skal jeg snakke med? Jeg har snakket med hun Kajiit damen som gir meg questet, men hun sier bare det samme! I need help!!

Jeg vet at jeg kunne spurt på Elder Scrolls forumet, der får jeg jo svar på 2min, men det er så mange som lager nye emner osv, så mitt emne vil være langt bak, når jeg kommer tilbake for å sjekke mitt emne så finner jeg det ikke, derfor spør jeg her.

Dette er en ganske lang tekst for et så lite spørsmål, men jeg er veldig skrivbent som dere ser.
 
#2
Nå er jeg ikke sikker, men en jeg skjenner fortalte meg at for og kurere alkoholproblemer i Morrowind må du bruke flin. Er ikke sikkert dette hjelper mot Skomma.

Siden du høres ut til og være et morrowind geni kan du kansje hjelpe meg.
Vet hvor mang kan selge daedric weapons for full pris? Jeg pleier og selge våpen og slikt i Mournhold, men med noen våpen har ikke smithen råd. Vet du om noen annen plass?
Jeg har begge expansion
 
#3
Jeg selv pleier å bruke Creep vis du vet hvem det er, men jeg har lastet ned en mod som har en fyr som har ca 100000 penger og kjøper alt! Jeg kan sende deg den vis du vil.
 
#4
morrowind er knall bra spill,runna det mange ganger.
mener å ha hørt noe om flin jeg også, uten å kunne si noe sikkert.
 
#6
Opprinnelig skrevet av Darkstorm@24.03.2004, 21.52
Jeg selv pleier å bruke Creep vis du vet hvem det er, men jeg har lastet ned en mod som har en fyr som har ca 100000 penger og kjøper alt! Jeg kan sende deg den vis du vil.
Ja det hadde hvert snillt av deg. Har du MSN?

Finnes det daedric amor? eller er det bare våpen?
 
#8
Hmmmm... Jeg vet det er en bok et eller annet sted om en skooma addict som har greid å bli avholden... Kanskje den kan hjelpe? Tror man kan kjøpe den i Vivec eller noe sånt... :yawn:
 
#9
har akkurat begynnt på nytt, satser på å bli en ninja/samurai type.

kan ikke tråd starter endre tpoic til "den offisielle Morrowind tråden" eller noe i den duren, hadde vært bra om man hadde en tråd å diskutere morrowind i, som man samtidig kan lete i etter info.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Vash the Stampede@24.03.2004, 21.50
Vet hvor mang kan selge daedric weapons for full pris?
Hvis du planlegger å ikke bruke plugins er den beste merchanten på spillet talking mudcrab merchant. Jeg er usikker på hva den kan kjøpe.
Den kan også være vanskelig å finne men er øst for vivec, i nærheten av Mzahnch ruinene. Her er et kart.
Den har 10 000 og kjøper alt til full pris.

Så vidt jeg kan huske er det mulig å få ett fullt sett med daedric armor i spillet. Men det er jo ikke den beste armoren da. :p

Morrowind er et genialt spill!!
 
#11
Kansje ikke den beste, men jeg liker og samle på amor typer. Har alle våpnene (tror jeg) til daedric.
Denne mudcrab tingen. Er det en helt vanlig mudcrab som kan snakke? så jeg må passe på og ikke drepe den bare fordi jeg tror det er en annen krabbe.
Smithen i Mournhold selger også til 10 000 gjør hun ikke det?
Litt meningsløst og lage ting som er verd mer da :blink:
 
#12
Opprinnelig skrevet av Vash the Stampede@25.03.2004, 23.33
Denne mudcrab tingen. Er det en helt vanlig mudcrab som kan snakke? så jeg må passe på og ikke drepe den bare fordi jeg tror det er en annen krabbe.
Den er helt vanlig krabbe. Etter at jeg fikk vite o den lot jeg alltid mudcrabs angripe før jeg angrep i tilfelle, så jeg ikke tilfeldigvis skulle drepe mudcrab merchant.

kjøper smithen i mournhould for full pris? Kan ikke si jeg utforsket så mye i mournhould og la merke til sånne ting.
Hvis du vil selge ting som er mer verd er det en od ide å selge mange andre ting til en person så han får penger nok til å kjøpe en dyr ting, og så kjøpe tilbake alle andre ting. En god mulighet til å få opp mercantile skillen.