Morrowind

det hadde vært drit fett å spille morrowind online!

finnes det patcher eller noe som kan gjør at man kan spille online??

Og hvorfor tør jeg meg nei ei ikkje?

det var noe i den duren jeg tenkte :p
jeg og broren min spiller spillet. Hadde vært dritfett med Multiplayer. når jeg ser for meg Morrowind Online, så ser jeg for meg www.runescape.com i firstperson.

jeg har sett en mod så man kan spille lan med andre en kammerat viste meg det det var litt fett det
(kammeraten min var darkelf med nesten samme klær som npc'ene i en by når han logga seg på spillet til vennen hans og han gikk rundt i byen (løp ikke) så kom vennen hans og begynte å hogge ned alle i byen... det var en skikkelig kul kamp mellom dem ^^)

Siden spillet ikke støtter noen som helst form for multiplayer, så tviler jeg litt. Hadde dette vært sant, hadde nok modden vært ganske godt kjent. Du gidder ikke sende den til meg? :)

ja plz send til meg og ;)

så det hos en venn for lenge lenge siden men kan godt sende ham en mail om det.
(er sikkert 1 eller 2 år siden)

Jeg har sendt mail til Bethesda og spurt hvorfor ikke det er noen mulighet for MP på MW

de forklarte det enkelt med at:

Om man skulle hatt Mp, ville "sove-funksjonen" vært heller vanskli, for da måtte hele værden gått i superfart, eller så måtte men faktisk ha sittet å ventet når man skal sove, ellers vil alt fucke seg for de andre spillerne, for da må jo tiden gå vanlig eller superfort for de(eller så må de stå å vente på de, om dere går sammen)

de kunne jo selvfølgelig bare tatt vekk hle funskjonen med å sove, men det orker de ikke, det er for stress

Tingen er at selve fysikken i spillet som det er nå ikke takler noen form for flerspiller-modus. Sove funksjonen er bare ett eksempel.
Men, TES IV, baby love.

Lodin

Der Waaaah
Syns det er så søtt når sånne 12åringer som Zyrus kommer inn å juger ræva av seg jeg. Vi trenger flere av dem her på SG.

jugde ikke jeg sa jeg har sett det.
jeg var hos en kammerat som linka med en annen og jeg så morrowind på skjermen det var nok bare en pissed off npc men når man ser en fyr som blir jaga av en annen så lenge og man ser en annen som linker med ham samtidig tror man gjerne de linker... (jeg visste ikke hva morrowind var den gang..)

Jeg må innrømme at jeg syns det er ganske rart at jeg ikke har hørt om en sånn Multiplayer-Funksjon på Morrowind noen gang! Jeg har vært en HardCore Morrowind Spiller siden det kom ut å vært veldig aktiv på de fleste Mod Sidene, men jeg har ikke sett noen Multiplayer. :tommelned:

Tror dere det er mulig å endre spillet så mye slik at man kan spille flerspiller-modus? Det betyr endring av hele greia, men det burde teknisk sett ordnes med nok måneder foran pcen. :)

hvis du sletter søvn saken og omprogrammerer det med multiplayer funksjonen til et annet spill som du endrer litt på kan det funke blir hellvetes masse bugs men det kan jo alltid fikses