Mortal Kombat:Deception

Drauden

SGs kollektive lillebror
#1
Jeg har surfa litt rundt på internet og funnet litt informasjon om MK6 (Deception)

Krigere:Sub-Zero
Scorpion
Sindel
Nightwolf
Noob Saibot
Dragon King (som boss tror jeg)
Kenshi
Ermac

Extra:Stage Fatality
To fatality pr. pers
Slå gjennom vegger (DOA stil
Våpen du kan ta opp fra bakken
Puzzle
Chess

Det kuleste:Det skal være Konquest.....I GTA STIL!!! Altså, du skal starte som en shaloin monk og trene hos Bo Rai'Cho for å lære triks og på veien hjem fra Dojo'en til Bo Rai'Cho, kanskje du møter Scorpion i et lite smug og kanskje han angriper deg og du må sloss mot han med de triksa Bo Rai'Cho lærte deg borte i Dojo'en og hvis du vil kan du denge folk som går rundt i gata!

Og det skal være ONLINE FIGHTING på det!!

EDIT: Ja, jeg glemte å skrive om Hakari mode og at det kommer til PS2 og X-BOX, men det kommer ikke til GC

:evil:
 
#2
Koselig at du nevner hvilken konsoll det skal til. <_<
 
#4
Opprinnelig skrevet av SortUlv@23.03.2004, 20.21
Koselig at du nevner hvilken konsoll det skal til. <_<
For infoens skyld så nevner jeg at det er til Xbox

Tror det kan bli veldig bra, men liker ikke helt det at en spiller kan ta selvmord når han er "død", altså før den andre tar en fatality (dette for å unngå at den andre gjør noe sjukt med kroppen til den du spilte med, synes da at dette virker utrolig tåpelig)...
 
#6
Gamespot var helt fra seg, og må innrømme at jeg ser frem til dette selv. Kan bli vrient med online da, all lag vil jo være døden for et slåssespill. Noen som har spilt Soul Calibur? Tenk Cervantes relaunch, med et input window på 1 frame! Hvordan skal det gå an med lag?
 
#7
Lag bør ikke bli noe problem. Battlefield takler 64 spillere på en server, uten noe som helst lag (hvis alle har en rask linje, slevsagt). Da bør dette spillet takle to stykker. Alle bredbånd vil nok takle dette spillet online uten problemer.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#8
Lag er ikke det største potensielle problemet til mortal kombat: deception. Det største potensielle problemet deres er at gameplayet blir like dårlig som i mortal kombat: deadly alliance. De trodde visst at overdrevent store time delays til gode angrep var veien å gå for å balansere et slåssespill, der tok de jammen meg feil.
Det viktigste de må fikse i MK6 blir gameplayet hvis det skal være spillbart i 2 player versus mode. Eneste MK funker som med sin nåværende gameplay status er et "morrospill" der skills means nuttin`.
 

EagleJin

Bear Necessity
#9
Dette blir det første MK-spillet jeg kommer ti lå eie, så lenge de fikser litt opp på gameplay og den fryktelige stivheten til karakterene.

MK gamespot

Kan også lese mer om dette på ps2s Central Station.
 
#10
Oj oj! Slåssespill som kan spilles online. Dette blir nok spennende.