Mortal kombat deception

#1
hei, har nettopp skaffet meg dette fete spillet. men jeg klarer ikke dragon king. er det noen som har noen tips til hvordan å ta han.
og ca hvor lang tid tar det å spille gjennom konquest mode?
tnx
 
#2
gå på kamidoguene som ligger rundt banen, det vil stønne ham, siden det er kamidoguene dragon king får kraften sin fra, så kan du hamre av på han. noe som er veldig nyttig som jeg gjorde når jeg skulle gjennomføre det på max, var å gå på kamidgouene også bruke barakas heavy damage combo.
konquest mode tar et par dager å gjennomføre vist du tenker på å skaffe alt.
 
#4
Et annet hint er og ta på 1 runde , så går alt fortere og bli ferdig med :p + siste bossen da :p
 

oma

Village Drunk
#5
det er jo helt jøvlig å finne alle kistene da, finn en walktrough!
 
#6
hmm , jeg fant nesten allt uten walktrough , er jo ikke så vanskelig , men kjedelig blir det :p vertfall for og finne siste karen Lui kang ! han brukte jeg walktrough for og finne har noen kister jeg ikke har finni men jeg lånte vekk spillet + det ble kjedelig i lengden :p
 
#7
hmm , jeg fant nesten allt uten walktrough , er jo ikke så vanskelig , men kjedelig blir det :p vertfall for og finne siste karen Lui kang ! han brukte jeg walktrough for og finne har noen kister jeg ikke har finni men jeg lånte vekk spillet + det ble kjedelig i lengden :p
[/b]

hei lurer på om det er noen som spiller mkd online her?
og som har litt peil...

mk spillere ta gjerne kontakt på: hellx76@msn.com