Mortal Kombat : Shaolin Monks

Lodin

Der Waaaah
Mortal Kombat : Shaolin Monks is an Action/Adventure title driven by both intense single and multi-player action. Similar to the recently released Mortal Kombat: Deception, background interactions (i.e., acid pits, living trees, spiked ceilings, etc.), multiple new fatalities, and action-based puzzles will also play an important role in the player’s quest for an “outstanding” victory.
Team Xbox har fått tak i et 7 minutters klipp med gameplay og jeg må innrømme at det ser fett ut. Istedenfor det klassiske en mot en fighting systemet dreier det seg her om en beat-em-up hvor man som enten Liu Kang eller Kung Lao (også mulighet for co-op!) skal banke opp mesteparten av de andre folka fra serien og en haug med ninjaer. Forøvrig er det ikke offisielt, men spillet kjører samme engine som det nå nærmest sagnomsuste God of War.
Skal dette bli den første MK spin-offen som faktisk slår ann?
LINKH

Ok, fikk nesten frysninger av gameplayet. Hadde ikke fått med meg dette spillet enda, men det virker som om det blir en skikkelig fet beat'em all up :)

Eneste som er litt synd da er karakterene. Jeg personlig har alltid likt Sub Zero og Scorpion. Men pytt pytt, dette kan bli godsaker uansett :)

Motal Kombat speical forces anyone!!!!!

Drauden

SGs kollektive lillebror
Opprinnelig skrevet av ak74u@21.02.2005, 10.39
Motal Kombat speical forces anyone!!!!!
180228​
Å huff! Håper da ikke det blir sånn..... :confused:

Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@20.02.2005, 04.20
Jeg personlig har alltid likt Sub Zero og Scorpion.
179951​
:totomleropp:

Men uansett...
ALT etter MKT har vært drit!
and thats all i have to say about that...

Drauden

SGs kollektive lillebror
Det ser jo kult ut, da. Jeg mener, det er liksom Liu Kang og Kung Lao. Vet ikke helt om jeg skal ha det. Som en stolt og modig MK fan, burde jeg ha det. :usikker:

ser ganske kult ut , fikk lyst og spille deception :p , men gidder ikke , nok et Mk spill og vente på hehe .