[Multi] Mortal Kombat X

Drauden

SGs kollektive lillebror
#1
Jeg er fremdeles han kleine fyren i hjørnet som digger Mortal Kombat.


Naysayerne kan pule seg selv, det forrige Mortal Kombat-spillet eide og det vil dette også gjøre.
 

Terje

mostly harmless
#2
Joa, den forrige Mortal Kombaten var overraskende god. Men Injustice sutta ræv. Så vi får se hva som skjer.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Jeg spiller ikke fightere lenger (selvom jeg har begge førnevnte på Steam bare fordi) og Mortal Kombat er den bpste serien. Såklart fins det mange bedre spill i sjangeren, men ikke no er så bra som å rive av huet til en fyr med my main man Sub i MK1.
Forøvrig overaska over at de gikk så langt i en så fancy trailer. Mulig de klipper den ned for TV for du kunne aldri vist noen få kniver stappa i øynene eller huet stabba på et tre der.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#4
Jeg er han som også elska Injustice. Kampsystemet generelt er såpass bra. Men ja, overnevnte system passer bedre til brutale slag, og Injustice var nok noe rushet

Kjører fortsatt noen slag MK9 på PSa3, så hyl ut om noen er gira på noen slag
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Jeg burde egentlig legge inn Injustice bare for å finne ut hvor mongo storyen er. Supes og Wondy er nazier og det eier alltid.
Og fordi Lobo er med. Selvom han ser ut som en pung.
 
#6
Jeg likte Injustice godt men har ikke brukt så fryktelig mange timer på det til tross for jeg eider det på PC og PS4.
Grunnen er vel at det blir lite slossespill på meg. Er som regel kun ved besøk jeg spiller sånne spill :/
 

oma

Village Drunk
#7
Groove systemet i det nye MK ser faktisk utrolig spennende ut, spesielt med tanke på at disse utviklerene har patchet og hotfixet Injustice fra det var gitt ut til .. nå? Ett relativt "begrenset" utvalg karakterer (sammenlignet med SF og Tekken som har alt for mange) gjør også dette til en jeg gleder meg til at kommer ^^

Gameplay videoene de har gitt ut også virker som om de har ett minimalistisk syn på HUD, som jeg syns kan være en positiv ting ^^