Mortal Kombat

#1
Jeg mener serien er bra... Det aller beste spillet er selfølgelig Mortal Kombat: 2!
Hva er din meing om dette spillet?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Mortal Kombat ble kun laget for sjokkverdien, og solgte på det uten at gameplayet ble oppgradert mellom versjonene. Når man har sett alle fatalitiene gidder man ikke mer, gameplayet er altfor overfladisk, og i enkelte tilfeller direkte elendig! Noen som husker det forferdelige kombosystemet i MK3?

Har ikke spilt Deadly Alliance, men såvidt jeg fikk med meg likte ikke kritikerne det heller.
 
#4
Mortal Kombat 2 var saker. Hadde faktisk en liten replay-value. Mortal Kombat 3 og utover, der imot, har bare gått nedover og nedover. Gjenbruk, labert gameplay. Det eneste man kan si positivt om Mortal Kombat, er at vanskelighetsgraden var ganske respektabel. Selv på det letteste måtte man slite litt for å slå bossen.

Som Thinaran nevnte, spill som solgte kun for å sjokkere.
 
#5
Meeeen, det nye Mortal Kombat ser ganske bra ut. Har troen på det, særlig hvis de får til online ordentlig. Gamespot var ihvertfall fra seg av begeistring
 
#6
Ganske enig med at det nye MK ser bra ut.
De tidligere spillene solgte som sagt bare for å sjokkere, men har nok litt tro på det nye. Online fighting kan bli artig.
 
#7
Jeg ville ha rangert spillene slik.

1.MK:DA
2.MK:2
3.MK:1
4.MK:trilogy
5.MK:3

Mortal Kombat serien har mye bra, men også noe forferdelig også.
Tenker da på MK:Mythologies, MK:4 og MK:special forces.
Selvmord er bedre enn å spille disse titlene :thumbdown:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#8
Min mening om serien er at den er underholdene til en viss grad, men i bunn og grunn så er spillene egentlig helt talentløse. Spillet sjokkerer med mye vold og blod, men dette føler jeg at er noe hvem som helst kan gjøre. Spillet har 0 gameplay verdi, noe som gjør spillet helt ubrukelig i versus spill. Og fightingspill med ubrukelig versus del er virkelig på tynn is.
Mortal kombat: Deadly alliance synes jeg var en eneste stor vits av et spill, sjeldent sett verre gameplay i et fighterspill. Eneste personene jeg kan anbefale disse spillene til, er de som kun krever vold og blod for å bli underholdt. Spiller man av andre grunner, så er det egentlig bare å skygge unna disse makkverkene.
Sånn da har jeg uttrykt mitt hat for de spillene :)
 

EagleJin

Bear Necessity
#9
MK = fightersjangerens svar på Carmageddon, State of Emergency osv osv. Bare blod og gørr, ikke noe mer. Spilte Deadly ALliance litt da det kom, men fant fort ut at det også totalt manglet gameplay. Sier sitt. Fighter uten gameplay er som mariokart uten biler. Tiden jeg brukte med MK ser jeg som bortkastet.
:ninja:
 
#11
Må si at mk 1 og 2 ble mye spilt.. Det var faktisk ganske gode alternativer til street fighter 2 som herja på den tiden... Dessuten så var det ekstra morsomt å dra ut ryggraden på en kompis, eller spise han etter at du hadde ydmyka han med en flawless victory :D

Etter så er jeg enig i at serien gikk nedover.. Det ble altfor mange versjoner av 3'ern og etter det kom det jo bare søppel.. Synes DA var grei, selv om det ikke var noe å hoppe i taket for.. Og jeg er spent på det nye.. For MK sin del så håper jeg det blir bra...
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#12
Det er slike spill som det er gøy å spille etter at du har latt det være i støv ganske lenge, og et slikt spill man kan slippe ut raseriet ut på når du sloss!
Mortal Kombat serien er ikke den beste, men ligger ikke så langt under de aller beste seriene! Jeg gleder meg så innmari til Decaption og det beste MK spillet hittil synes jeg er 1,2 og Deadly Alliance.
 
#13
mk fungerer til en vss grad det. underholdende og alt, men de er ikke et spill du blir god i. det er ikke et spill du bruker tid på for å mestre. sikkert kultå kunne et par kule fatalities og lignende, mn utover det duger det ikke.

DA var forresten en stoor skuffelse.

2 ern er forøvrikg det beste.
 
#14
En ting som irriterer meg med Mortal Kombat er at det er lagt så grusomt liten vekt på spillbarheten. :puke:
 
#15
Skal Mortal Kombat ha noen sjans mot de nyeste fightingspillene, må de

gjøre om hele gameplayet. Det nytter ikke å gi ut det samme gamle spillet med ny grafikk og

nye characters. Da skuffet meg litt egentlig. Hadde forventet litt smartere gameplay enn

det. Noe som Tekken hadde gjort bra. Hadde heller ikke gjort noe om de hadde tatt med

pitfatalities og noen flere komboer....

Pluss at noen av de nye folka i DA er helt

meningsløse. Hvis de ikke klarer å lage bedre folk, kan de like gjerne beholde de gamle..
 
#16
Mortal Kombat er bra da, et av de beste slåssespill som jeg syns er bra. Beste serien er da Mortal Kombat 2 og 3.