Motherfolkens! Hva med et slag HALO 3 i kveld??

#1
Jepp folkens, jeg ser ut av vinduet og det eneste jeg ser er elendighet. Regn, vind, skyer, mannevonde katter og andre grusomheter, så la oss heller sitte i cyberspace og skyte på hverandre i Halo 3 mens vi slenger dritt til hverandre som de lave gamle sopperne vi er.

Det begynner å bli en stund siden sist vi spilte (Reach-betaen?), men jeg syns å huske at jeg eide alle og hadde kanskje en million kills, det må vi prøve å gjenta i kveld. Hva sier dere til ca. klokka 9ish og utover?

Jeg er hypp på Firefight og Rocket Race, og hvis ikke alle har ODST får vi innrette oss til det.

What say you, Spillegal? Alle er selvfølgelig hjertens velkommen til å være med, bare sleng ut gamertag her eller bruk den derre XBL-metagreia som jeg ikke helt vet hvordan funker så blir det god stil.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#2
Jeg er med! Høres ut som den beste måten å avslutte helgen på.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Æ e me etter ni sjø.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Bumper denne for grei justis, henta ODST hos Justin for et par dager siden så nå er jeg fit for (fire)fight igjen. La oss få til en runde eller to iløpet av uka.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#8
Er klar for sosialgaming ikveld!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Hit meg opp også da. Etter ni en gang siden jeg jobber til åtte og må mekke middags.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#11
Hvis jeg kan være med med adekvat gammeldags Halo3-skive i krysseska så er jeg også med.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
14 pund for ODST på Play altså. Det er en ganske god deal, selv om Reach kommer om halvannen måned. Firefight eier, alle kartpakkene, singleplayeren er bedre enn i treeren etc etc.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#13
14 pund for et spill jeg kommer til å røre i én time.. mmmhnei.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#15
Jeg er klar for sosialgaming fra og med nå og i tre timer!
 
#16
Denne tråden har failet så til de grader så langt, men jeg skal ikke gjøre noe annet enn å prompe resten av helga, så hva med et slag Halo i kveld?

JustinCase og Yetipants er med så langt, er det flere som er gira? Tenkte noe i 19/20-draget eller kanskje senere. What say you?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#18
Støtter forslaget, er som riffen sier med!
 
#19
...og vi prøver igjen. Halo Reach kommer ut om noen dager så la oss varme opp med no Halo 3/ODST i dag. Er med når som helst i dag stort sett. Noen som er gira?

(jada, post nr 10000 jada jada)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
J R med.