Motorola MPX220

R

roy_nor

Gjest
Tja. Nå er jeg sånn passe lei av mobilen min, igjen. Noen som har lyst på? :)

Link til bilder og informasjon om mobilen!

kort MPX220:

- 1,3mpix kamera
- Blåtann og IR.
- mp3 og video avspiller (Windows Media Player og TCPMP er installert.)
- sms, mms, Msn, epost, wap, nettleser (explorer).
- Operativsystemet på mobilen er Windows Mobile 2003.
- Quad bånd (kan brukes i Europa og USA)
- Java, og et tonn (ca) med andre spill som er laget for windows mobile.
- batteri levetiden er på rundt 2 dager ved normalt bruk.
(Bruker MP3 spilleren på mobilen 8 timer hver dag, må lades hver kveld med det forbruket.)
- GPRS klasse 10

Har installert en GameBoy Color og Nintendo (8 bit) emulator på mobilen, begge kjører smooth med lyd. B)
(Du MÅ eie spillet for å spille det på emulatoren..)

Andre ting enn selve mobilen:
- 1 orginalt batteri (1050mAh)
- 1 uorginalt batteri (1700mAh)
- Handsfree (Sterio)
- 2,5mm -> 3,5mm Jack adapter (Bedre lyd med koss porta pro! :))
- 1GB MiniSD kort. (Kan settes i et adapter som følger med og brukes som vanlig SD kort)
- Datakabel
- cd med software for synkronisering mot pc (Outlook, kalender etc etc)
- Eske, manualer og kvittering

Høyeste bud: 950,- (dorR)

Kan byttes i en annen mobil som har MP3 spiller og mulighet for minnekort! :)
(Samme hvilket merke, bare den ikke har Windows installert..)
Kan ta PSP spill som delbetaling\mellomlegg.

Edit: Om det er noen mobil nerder her som har lyst på en ny Qtec 9090 så får jeg en i posten snart. Bud? :)

R

roy_nor

Gjest
SITAT(huGGGy @ 01.06.2006, 17.00) 7230
Kan man surfe på nettet med den ?

FKS : spillegal ?
[/b]
hey! ja man kan faktisk surfe på sg! det visste jg ikke før nå :D gif animasjon på smily og alt er med, akkurat som på pc. hvordan jeg vet sier du? fordi dette innlegget er skrevet på mobilen ;) skal opp på data'n og sjekke om dette ble posta!

Kan by 650 kr hvis du skriver litt mer om hvilken stand den er i. Hvordan er det for eksempel med knappene og skjermen? Er hengslene fortsatt greie? Og er den operatørlåst? Jeg antar at de andre tingene du har listet opp følger med?

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Nichodemius @ 01.06.2006, 20.52) 7336
Kan by 650 kr hvis du skriver litt mer om hvilken stand den er i. Hvordan er det for eksempel med knappene og skjermen? Er hengslene fortsatt greie? Og er den operatørlåst? Jeg antar at de andre tingene du har listet opp følger med?
[/b]
Tingene som er listet opp følger med. Det er et liten hakk nederst på lokket (der hvor man setter inn laderen). Om man er skikkelig kresen så er det fullt mulig å kjøpe et nytt et på nettet(?). Hengslene er helt fine, den holder seg lukket når du lukker den og den holder seg oppe når man åpner. Knappene er som da jeg kjøpte den, det er også skjermen (eneste fordel med kamskjell mobil : ingen riper på hovedskjerm). Ytterskjermen og "speilet" har noen små riper på seg (merk "små", du må omtrent holde mobilen inntil nesa for å se de).

Den er ikke operatørlåst (kjøpt hos utenabb.no :p ) har testet med mitt netcom youngtalk simkort og mitt telenor kontantkort.

SITAT(dorR @ 01.06.2006, 21.06) 7344
Kan gi 700
[/b]
Det er notert :)

Edit: Husk at jeg kan ta spill som delbetaling! Men kun PSP spill :)

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Nichodemius @ 01.06.2006, 21.39) 7354
Okey. :)
Da byr jeg 800 kr.
EDIT: Blir forresten frakt inkludert i prisen, eller kommer det i tillegg?
[/b]
Kommer i tillegg.

Bud notert.

PS: Mobilen er kjøpt i Januar i år. (5mnd gammel).

R

roy_nor

Gjest
SITAT(Nichodemius @ 01.06.2006, 22.04) 7369
Okey, omtrent hvor mye blir det i frakt?
[/b]
Billigste norgespakka tipper jeg. Kan si 50,- i frakt så betaler jeg resten av det norgespakka koster.
Bare for å gjøre det enkelt :p

Hvilke konsoller har du ?

Sitter på : Gamecube spill, Playstation 2 spill, Xbox spill, Xbox 360 spill, Playstation 1 spill, PC spill, gameboy spill.

Skrik ut :)

R

roy_nor

Gjest
SITAT(huGGGy @ 02.06.2006, 21.14) 7549
Hvilke konsoller har du ?

Sitter på : Gamecube spill, Playstation 2 spill, Xbox spill, Xbox 360 spill, Playstation 1 spill, PC spill, gameboy spill.

Skrik ut :)
[/b]
Kun pc og PSP, solgt resten :p

R

roy_nor

Gjest
Solgt for 1000,-!

dorR ble den heldige vinner, håper han finner ut hvordan man bruker telefonen iløpet av kvelden! :)

Edit: emnet kan selvfølgelig stenges nå.