Motorstorm. Som attpåtil er gørrkjedelig å spille. :gnoh:
Motorstorm går ulidelig sakte til å være arcaderacer, har ikke kjørefølelse, kontrollene veksler mellom å være for slappe og for tighte, og de grafiske effektene er stusselige og gjør opplevelsen kjipere snarere enn å berike den. Rain God Mesa i demoen hadde i tillegg den stjerneegenskapen at du kunne falle utenfor banen (og det var det veldig små marginer for) sånn at du måtte bli magisk respawna ala Mario Kart, og dermed ble det enda mer latterlig. Sega Rally it's not.
Minner meg på at jeg må skaffe Sega Rally.
Minner meg på at jeg må skaffe Sega Rally.
Kontrollerene kjennes merkelig ut til å begynne med, men sitter ganske så bra når en har blitt vandt med dem. Litt slik som med Ninja Guiden kan jeg tenke meg. Noe som kan være grunnen til at man kjører utenfor demobanen. Respawningen er en utrolig vital egenskap som påvirker spillet ufattelig mye, både positivt og negativt. I forhold til grid, som ikke har det, så føler jeg at det er gøyere å kunne respawne og fortsette å spille om jeg tar en sving litt for fort, eller om jeg blir skubbet utenfor av andre biler på en kant. Men det blir ikke like spennende å kjøre, da jeg vet at jeg kan tåle å sprenge en gang eller to og fremdeles vinne.
Det er en del grafiske effekter som ikke gir deg noe berikelse ja, men noen av de gøye effektene er på de andre banene med mye mødd på, der bilene blir fantastisk skitten i farten er ganske så stilig.
Så har jeg satt Sega Rally Demoen på nedlastning for å teste