Vel, du ser at det er noen av de samme genene selv om det ikke er en klone så ja. Uansett er det vel ikke så jævla farlig verken den ene eller den andre veien.
Taklet ikkje Castlevania, elsker serien men alt ble så sinnsykt knøttlite på skjermen at det ble uspelbart. Nei takk. Trur eg skipper denne sommeren. Unntatt Limbo. Limbo skal man ha.
Vel, det var ikke du som mekka spillet, og det finnes ingen unnskyldning for at standardinnstillingen på kameraet ikke er mulig å spille med. Tror jeg brukte mer enn 30 sekunder på å i det hele tatt finne Alucard på skjermen første gang.
Har som skrevet et annet sted storkost meg med Limbo tidligere, og lastet ned Castlevania idag, uen å ha prøvd trialen. Dette er fordi Nicholas og Fetthest har garantert de skal være med, og jeg har trua på at det er kult med flere spillere.
Ikke fått tæsja det sjæl ennå siden jeg er for opptatt med å straffe meg selv (Rogue Warrior), men Monday Night Combat som kom ut i går skal visstnok være ganske artig. Som en litt mer action-ete tredjepersons DotA, tydeligvis.
This is a game designer's game, one that cherry-picks ideas from gaming's contemporary landscape and melds them together into something at once fresh and familiar. There will be a need for class balancing as the weeks roll by – that much is true of any team combat game – but even in this initial guise the experience sparkles, offering a worthy distraction no matter what the day of the week and providing a significant step in the evolution of Tower Defence.
Trippelpost fordi jeg og Jinge coppa det i forrige uke og det virker ganske fett, så nå må flere bli med. Vi kan varme opp med noen runder blitz (sånn derre ett-lag-mot-bots) imorra kveld, så kan vi sjekke ut klassene litt og muligens skaffe noen achievements også.
Ja det var det ja. Jeg er gira, men fikk ikke lastet ned grunnet mystisk feil her om dagen, skal prøve på nytt ikveld eller noe. Ellers er jeg fortsatt med på Castlevania om noen der ute vil spille mer det.
Og ja, online coop kommer når det blir releaset på PC neste måned. Det eneste som suger er at det bare er 2-player, siden jeg og minst 5 jeg kjenner er klar til å day1buye det.