Multiplayer-action-skytespill

#1
Har noen et forslag til skytespill jeg kan spille på pcen min. Det må være et spill som kan lastes ned gratis fra Internett, eller som kan spilles direkte på Internett. Noe Half-Life lignende greier kanskje. Ikke overdriv med systemkravene!
Forslag?
 
#2
Å kjøpe Half-Life, slenge det over på en Steam-konto og installere Natural Selection er ikke det dummeste du kan gjøre. Da har du også CS, DOD og så videre i samme slengen.

Hvis du bare er glad i selve skytingen i skytespill, skaffer du deg enkelt og greit Serious Sam eller lignende. =D
 
#3
Jeg har Half-Life, men jeg kan ikke bruke cd-keyen. Det står at den allerede er brukt, men jeg har jo brukt den før. Den vil ikke fungere i steam. Ikke kom med noe forslag til HL, ikke SS heller. Bare noe lignende jeg kan laste ned eller spille direkte på nett.
 
#4
har du prøvd soldat, ett 2d realtime skytespill med andre på nett i worms stil
 
#5
Har ikke prøvd det. Link?

EDIT: Fant hjemmesiden.

Er åpen for flere forslag. Noen 3D-forslag. Systemkravene kan ikke være høyere enn hva det Half-Life har.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Vet du, da sliter du ganske hardt. Men prøv Soldier of Fortune, tror det kjører på Quake 2-motoren. Ikke gratis, men du burde kunne finne det til 49 spenn på en bensinstasjon i bygda.
Ellers er det litt av noen krav du har, gitt. Nå har det seg faktisk slik at spillene som kom før Half-Life 2 var stort sett som Quake 1/2, med andre ord temmelig ulikt dagens skytespill (som stort sett foregår i andre verdenskrig og har rikelig med scriptede sekvenser).
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#7
Jeg garanterer at han ikke finner det på den ene bensinstasjonen i bygda :p
(Jeg har vel forøvrig også prøvd å foreslå SoF tidligere)
 

Halky

Veteran bruker ;)
#8
Vel det finnes jo mange valg her, som burde funke fint, f.eks det første Unreal Tournament spillet, som jeg tror det er en del som spiller enda over nettet, også har man jo Quake 1, 2 og kanskje 3. Og alle de burde vel funke, Quake 3 er det jo også en del som spiller enda....

Det gjelder da seff bare og finne en måte og skaffe disse spillene hehe....
 
#9
Ja, hvis dere finner ut eller vet noe om hvor jeg kan få tak i "gratise" slike spill, si ifra ;)

Og nei, jeg kan garantere at jeg ikke finner SoF på bensinstasjonen :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Warez får du finne selv, far. Alle spillene Don nevnte finnes på budget, og 100 spenn for så mange timers underholdning du kan få ut av bare ett av disse er faen ikke for mye forlangt (for kort).
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#13
Men han kan ikke kjøre det :p
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#15
For å klargjøre det enda bedre: han sliter med å kjøre Quake i høy oppløsning. (nei, ikke GL Quake. Vanlig software-modus)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Da anbefaler jeg Liero. Og Duke Nukem 3D. Og Rise of the Triad (kostet meg femten kroner for Deluxe CD-ROM-versjonen, så den har du råd til). Stor moro, alt sammen.
 
#19
Opprinnelig skrevet av Variabel@19.07.2005, 18.03
Ingen som digger Halloween Harry?
Kjøpte originalen på frelsesarmèen for 5,-
Totally sick.
243376​
Kødder du? Halloween harry er jo helt sheriff!
Har mista cd`en med spillet :(