Multiplayer-action-skytespill

#22
Hva med å investere i en litt bedre maskin?
skal ikke mye penger til for å få noe som er mange ganger bedre en det du allerede har.
 
#23
Alternativet til oppgraderinger blir å kjøpe en konsoll. Enten PS2 eller Xbox, begge har firstperson titler som er bra. Ville helst anbefalt Xbox hvis firstperson er greia di.

Å oppgradere en pc som hører hjemme på et museum kan fort bli en dyr affære. Blir nesten som å kjøpe ny pc, alt må byttes ut. Hovedkort, prosessor, minne, skjermkort +++

Må skuffe deg og si at hvis du ikke klarer å kjøre GL Quake så vil du ha et problem. Også hvis du forventer å få det gratis.
 
#24
Jeg klarer å kjøre GL Quake. Uten problem. Men spillene må ikke være FOR bra. Jeg er litt fornøyd med Quake, men det er folk der som har litt småskills.
 
#28
Opprinnelig skrevet av Lodin@25.07.2005, 22.36
Spill litt Blood du lille venn. Det er gratis, jævla show og kjører garantert på maskina di.
245177​


sparke avkappede hoder :tommelopp: og voodo dukker :tommelopp:
 
#29
Call of Duty er et bra action skyte spill, kanskje for mye camping multiplayer og sniper rifla er alt for bra.
Ellers er det skikkelig tøft og man får virkelig god steming.
Hvor mye maskina de klarer vet jeg ikke, men det krever ikke alt for mye.
 
#30
haha!
er vel ikke bedre å få det i Beiarn tenker jeg! =D
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#31
Øyh! Biik er ikke en representant for fellesskapet.
 
#32
Opprinnelig skrevet av kakarlsen@28.07.2005, 19.51
Øyh! Biik er ikke en representant for fellesskapet.
246056​
Øyh! Det er "biik" takk.
 
#33
Om du skal ha noe gratis så er som di andre her sier Americas Army et godt alternativ. Men om du skal ha en opplevelse som du sent glemmer så kast pc'n ut vinduet og skaff deg en Xbox og Rainbow Six spilla.

Det er så utrolig rått å snakke taktikk i det spillet. Men er ikke mange mnd til XB360 kommer så jeg ville ha venta til da... ;)
 
#36
Kan anbefale Unreal Tournament 2004. Krever ikke spesielt mye av skjermkortet ditt. Spillet krever dog en grei prossesor, og 512 mb ram. Kjør spillet i 800*600 med weaponhand "hidden" og du er klar for en utrolig rå opplevelse.
 
#37
ok, siden jeg ikke gadd og lese all replies :p

kan du ta en titt på den støgge hjemmesida mi til et skoleporsjekt :p

ja det er gratis og jeg spilte det hele tida før :)

her er den :p
 
D

Doctor Downs

Gjest
#38
Half-Life er jo en klassiker. Uansett hvor mye jeg har lyst til å mislike det så er det fortsatt det PC-spillet jeg har brukt mest tid på i livet mitt, og det med god margin. Synes forresten Medal of Honor: Allied Assault var bra. Eier alle de andre spilla i serien. Multiplayeren hold noen måneder for min del også.

Men som jeg sier i alle trådene i dette delforumet så har jeg ikke spillt PC siden Allied Assault heller. Er et konsollmenneske.
 
#39
hva med cod- call of duty
det er muøigens litt gammelt, men med 5patchen så er det et godt valg
:)
 
#40
Oioioi, dere nevner mye her som jeg ikke klarer å kjøre, men drit i det. Har investert i ny PC.