Multiplayer spill

#1
Når vennene dine pleier komme, så er har jeg alltid så lite av gode multiplayer spill. I det siste har vi bare spilt PSO. Halo2 har vi også spilt litt. Jeg vil helst ikke ha bilspill først og fremst fordi det har jeg en del av. Er det noen som kan annbefale meg hva jeg burde skaffe meg? Er det noen gode party spill på xbox bortsett fra fuzion frenzy?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Jeg blir aldri lei av å foreslå Mashed. Her er oppfølgeren, Mashed: Fully Loded, som egentlig bare har flere brett og biler. Selv om du sier du er lei bilspill så skylder du deg selv å kjøpe dette: Det er ikke et bilspill engang, det er et gjennomført partyspill. Noe av det beste jeg har prøvd også. Jeg ser spillet har gått litt opp i pris (selv om du antagelig ikke finner det billigere noen andre steder), men det er fortsatt under tollgrensa. Go for it, duuude.

Jeg må også foreslå TimeSplitters 3 hvis du er sugen på et FPS med gjennomført humor og gameplay. Bare hold deg unna apene, de er onde.

:)
 
#3
Vel det høres veldig bra ut. Mashed har jeg bare sett litt på pc og var ganske gøy å se på bare. Men har et spørsmål? det fins da ingen spill som fuzion frenzy? Altså mange minigames... Litt mario party aktig skader ikke :D TimeSplitters3 og Mashed kjøper jeg i morra tenker jeg meg
 
#6
SOCOM 2, Counter-Strike og C&C Generals det er gode MP spil det :D
 
#11
Herrejesus. Visste ikke om Kung Fu Chaos. Skal sefflig anskaffes så fort som mulig. Med mashed og time splitters 3 :) Andre spill?
 
#13
Jeg har nå skaffet meg Time splitters 3 og kung fu chaos. Ettersom jeg ALDRI har prøvd time splitters serien før, så kommer dette her til å bli svært underholdende. Har et spørsmål til. Er det mye jeg går glipp av om jeg plukker den vanlige Mashed opp bare?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#14
Vel. Det er ærlig talt veldig liten forskjell mellom spillene, cluet ligger i at oppfølgeren bare koster noen kroner mer. Du går glipp av fem-seks brett antar jeg, noen biler, og heftigere eksplosjoner. Men for all del, Mashed er nesten like heftig som Fully Loaded. Slå til.
 
#15
Vel da har jeg fått prøvd begge spillene. Kung fu chaos var helt klart det morsomsete og noe jeg har lett lenge etter av slike spill :D TS3 var bra det og, men fikk no stor opplevelse fordi jeg ikke følte jeg ikke fikk motstand. Fant heller aldri hvor jeg kan sette opp vansklighetsgradene. Også var det seg slik at vi spilte Team DM. Problemet var at det var så LETT å nå spawnen dems og bare spawnkille alle. Capture the bag var heller ikke no bedre ettersom samarbeid var det du trengte minst av for å få tak i bagen. Men kung fu chaos var gøøy. Spilte gjennom 25% av spillet i samme slengen på 1 player mode. Og ja var flere som spilte da vi testa spillene. Da gjenstår det å bare prøve mashed på xbox igjen :D har prøvd vanlige på PC, men det var så vanskelig å styre der...
 
#16
jeg vil gjerne ta opp igjen denne tråden jeg. er på utkikk etter gode multiplayerspill jeg også. bare jeg får mer tid til å spille snart igjen....
dette er spillene jeg har da:
kung fu chaos - utrolig morro, et must i spillsamlinga! 1playerdelen er også ganske bra.
circus maximus - har spilt det veldig lite, men syns det var heller dårlig. er dritkjedelig som 1player.
conflict ds - helt greit med 2player, sikkert enda bedre med 3 eller 4.
def jam ny - veldig bra slåssespill, helt andre kontroller og annen stil enn tekken, dead or alive og soul calibur. stort pluss for at det har 4playermulighet.
dead or alive - helt greit slåssespill, ikke noe mer.
tao feng fist of lotus - har bare så vidt prøvd det for mange uker siden, virket relativt likt doa.
soul calibur - veldig bra slåssespill, vil påstå at det er omtrent like bra som tekkenspillene (syns forøvrig tekken 4 og 5 er veldig like jeg)
crash nitro cart - veldig bra, ganske likt mariocart ut fra det lille jeg har spilt det. jo flere, jo morsommere.
bmx xxx - ganske bra bmx spill, nesten like bra 1playerdel.
tony hawk u - er vel såpass kjent at jeg ikke gidder å skrive noe.
ssx3 - det absolutt råeste snowboardspillet jeg har prøvd. men tror det ikke går mer enn 2 spillere på det?
midtown madness 3 - morsomt bilspill. bra 1playerdel også.
crimson skies - artig flyspill, men jeg går fort lei. gidder sjelden å spille det mer enn 10-15 min av gangen.
noen av spillene har jeg til ps2 da, men de er vel sikkert ganske like på xboxen.

disse vurderer jeg å kjøpe:
baldurs gate(1 eller 2)
obscure
hunter the reckoning
burnout 3

i tillegg har jeg lyst på et ishockey, basket eller fotballspill. og et fps-spill, vurderer medal of honor eller call of duty.
finnes det noen andre multiplayerspill med litt originalt gameplay(som kung fu chaos og circus maximus), som ikke bare føyer seg inn i rekken av bil-, slåss-, skyte- eller sportsspill?
 
#17
Hayaka. Nå skal du høre. Jeg liker også å spille Halo 2, men det er enda kjekkere å spille System Link, hvis du ikke har gjort det allerede. Ufattelig morsomt! Ingen unnskyldinger som å se på skjerm, eller å flytte deg "tilfeldigvis" når en annen spiller har deg i sikte med sniperet.. Du vil få en helt ny spillopplevelse etter å ha linka to eller flere Xboxer, det garanterer jeg. Når jeg og kompisene mine linker, så er det tre-fire spillere på en stor, vanlig TV, og en eller to spillere på en mindre TV. Det jeg liker, er å linke 5 personer. Da har de fire kompisene mine den store TVen, så sitter jeg i et mørkt hjørne i rommet for meg selv, med den lille TVen. Har du prøvd å linke noen gang? Nei? Ja? Hvis nei, så prøv det.

Men hvis du har linket, så bør du vente på Far Cry: Instincts. ^_^ Det spillet kommer til å rocke! Du lager dine egne maps - eller spiller noen av de innlagte, selvsagt - og legger selv ut våpen, hytter, kjøretøy o.l. Du kan lage deg en egen sniperposisjon, og legge masse fett utstyr der som bare du vet om! Å fy faen, har ikke vært så hypa på et spill siden Halo 2.
 
#18
Jeg har 2 Xbox-er og 2 versjoner av Halo 2 og Timesplitters 3.
Linkinga går for det meste på Halo 2, fordi Timesplitters kun duger til Deathmath på en skjerm.

Men, ettersom det er mange råd ute å går. Finnes det noen andre FPS-spill som er verdt å spille over system link? Eller, finnes det noen andre multiplayerspill som er fete over system link?
Eneste krav jeg har er at man kan spille med minst 6-spillere samtidig (slik at jeg får utnyttet to TV-er) og at spillet rocker vilt!
Noen forslag?
 
#20
Opprinnelig skrevet av Mongis@19.08.2005, 00.22
Er forresten en del anbefalinger i denne tråden også, som Revan startet.

Freezar, et spill som kan være verdt se nærmere på er "Unreal Championship 2: The Liandri Conflict", som finnes billig her(Play). Men er ikke 100% på om det støtter system link.
253133​
Spille støtter system link.