Multiplayer

Har'u hatt bruk for alle de fire håndkontrollene?

  • Ja, har til og med brukt LAN

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ja, ofte

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ja, noen ganger

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei, mindre enn fire

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Har ikke engang multiplayer-spill

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Hm... ja, jeg har vel lurt litt på om dere spiller multiplayer ofte eller lite. Eller, om dere ikke har hatt bruk for alle de fire håndkontrollene. Hm... ja, jeg har vel egentlig ikke hatt bruk for de fire håndkontrollene. Bare en bursdagsfest en gang for lenge siden. Det var hyggelig, selvom jeg ikke var med. Jeg spilte kanskje en gang med Donkey Konga 1 og 2'ern (jap.) sammen med de. Men, det var mest unger der og jeg ville ikke være lenge sammen med de, hihi. Drømmen er selvfølgelig å spille fire stykker sammen i FF:CC og TLoZ:TFSA, men siden jeg ikke har gamer-kompiser så forblir det en drøm. Skjønt, jeg kunne jo spilt multiplayer med småfetterne mine, men det er jo litt småtrasig (småkjipt). Vet dere forresten hvordan man kobler seg opp i multiplayer på PKMN:C? Skjønner meg ikke på svensk. ;)
Men, jeg fikk jo meg årets overraskelse for ett uker/måneder siden. Fikk middagsbesøk av en fetter som jobber på barnehagen en dag og jeg holdt på å spille Animal Crossing da han kom. Etter middagen så skulle jeg se om han husket de gode gamle dager fra NES-æraen. Gikk inn i huset, satte på Tennis og ga han den andre Wavebirden min. Å fy søren det var artig. Jeg var baseline-spilleren og han tok seg av nettet. For ett team. Vi greide oss ganske fint, selvom det var på vanskelighetsgraden 2 og han var nybegynner i TV-spilling generelt. Ellers, har det blitt lite spilling. :(
 
#2
Det har blidd en del multiplayer i marioparty, mariokart, Tales of symphonia, Metroid Prime 2 osv. Men jeg har enda ikke klart å finne et spill som er ekstremt artig og spille i multplayer, i hvertadll ikke over lang tid.
For å koble seg opp i multiplayer må begge ha en gba (sp) med et av de nyeste pkmn spillene (man må ha hvert sitt). Da er det bare å koble gba'ene opp mot gc'en og spille.
 
#3
Ja, ofte, spiller hele tiden SSBM med kompissene ;) Vi er som regel 5-6 folk, så vi må bytte på også så:p
 
#4
Har spillt en god del Mariokart og Crystal Chronicles. Smash Bros har jeg også hatt det mye moro med, men vennene mine syns jeg er for god i det, så de vil ikke spille det mer.
 
#6
Opplever noe lignede her, klaymen! :ler:

Mario Party 4 var da også litt artig, har også koset meg med timesplitters 2. Tales of Symphonia har også blitt spelt mye multiplayer på,
men vennen min liker ikke masse prat og klipp i spill, så jeg måtte bare hoppe over alle gobitene... :( ... bortsett fra anime-klippene... :svette:
 
#7
Hvordan virker multiplayer delen på ToS? Har aldri den prøvd selv, har ingen venner som liker slike spill :(
 
#8
Det fungerer slik at hver spiller styrer en figur i kampene. Kan fort bli litt kjedelig i områder hvor du ikke har alle folkene dine, og hvis spillerne ikke har satt seg inn i historien og det er lange sekvenser uten kamper.
 
#9
Pluss at kameraet følger kun etter 1-playeren. Noe som blir helt feil ettersom de andre mister helt kontroll over hvor de er og hva de gjør.
 
#10
marioparty 4 og mario kart er vel de spillene som oftest fire har spilt hos meg. Kommer fra en svær familie(sju unger), så å få tak i folk og spille med har ikke vært så vanskelig, bare nå i det siste hvor alle plutselig flytter ut og sånn at spillingen har dabba av..
 
#11
Har aldri hatt bruk for alle 4 portene. Men jeg har spilt litt Crystal Chronicles da, det er moro :tommelopp:
 
#12
Har spilt fire player i både FF:CC og TLoZ:TFSA. Ganske morsomt egentlig. Også masse mariokart, selvfølgelig. Super smash suger (eller så suger jeg i det, men det går i realiteten ut på det samme).
 
#13
Har berre Mario Kart: Double Dash!! som er fleirspelar-spel. Får ikkje spelt det så mykje då ingen eg kjenner er interessert i GameCube-spel. Lillebroren er det heller ikkje så morosamt å spele med sidan han berre er sju år.
 
#14
Har brukt 4 kontroller på N64 endel ganger på spill som mario kart og goldeneye men har aldrig brukt mer en en på gc`n.
 
#15
Var ofte multiplayer på n64, men meget sjelden på gamecuben. Stemte "Sjeldent"
 
#16
Jeg savner veldig goldeneye og perfect dark med venner. Men gamecube har jo mariokart double dash hehe, det er ganske artig. Er timesplitters 2 et bra multiplayer spill ?
 
#17
Opprinnelig skrevet av Tingle@04.04.2005, 20.57
Jeg savner veldig goldeneye og perfect dark med venner. Men gamecube har jo mariokart double dash hehe, det er ganske artig. Er timesplitters 2 et bra multiplayer spill ?
202205​
You bet, selvom jeg kun har spilt det på PS2. Er meget moro med heftig kulekamp!
 
#19
Finner du det billig syns jeg du skal kjøpe det.

Selv om det kanskje er best på multiplayer; gir ikke så mye på singleplayer.
 
#20
Opprinnelig skrevet av Tingle@04.04.2005, 20.57
Jeg savner veldig goldeneye og perfect dark med venner. Men gamecube har jo mariokart double dash hehe, det er ganske artig. Er timesplitters 2 et bra multiplayer spill ?
202205​
Jeg personelig synes det iallfall, mange forskjellige muligheter.
Deathmatch, team Deathmatch, bag, bag team for å nevne noen.
Også er det co-op i det. ;)

Mari kart dobbel dash er også bra!
Det med tos multiplayer er det bare kampene det er flersplayer.
Det med kamera er ikke noe stort problem.
Bare at 1-playeren kan være en magicer og ikke fighter,
så vises nesten hele slagmarken. ;)