Mystery Gamer

#1
har dere hørt om dette? Ikke? Skjekk her: Ja, her

Jeg tenker nå jeg kan grise denne "mystery gamer" skikkelig. Noen som har hørt noe om en premie eller noe lliknende?

Og vis du først skal møte denne homoen, må du møte han i Head to head?
 
#3
Tror det er dette man ikke skal vite... Kunne jo prøve å legge han til i Friends lista :p

Men uansett, jeg tror nok jeg griser denne fløtepus homoen skikkelig i halo 2.
 
#4
Sounds fett. Jeg skal legge ham til, i håp om at ser at jeg er så ung. (92, lizm)

Så skal han få seg en omgang han sent glemmer.. hadde vært artig å vinne et sticker til å ha på Xboxen.
 
#5
Ikke for å være frekk eller noe.........Men trur nok de fleste Normenn blir Totalt Grusa!
Er nok Bare Zpike,Raven Chissa,Megababe og Gjengen som kommer til å stå litt i mot!
 
#8
Opprinnelig skrevet av (TS)SanDman@12.01.2005, 18.05
Ikke for å være frekk eller noe.........Men trur nok de fleste Normenn blir Totalt Grusa!
Er nok Bare Zpike,Raven Chissa,Megababe og Gjengen som kommer til å stå litt i mot!
162494​
Greit nok det, men man trenger ikke vinne mot han for å vinne premier.
 
#9
Hehe, spørs nå ikke om vi i CND kan stå imot :p

Netcool dro jo fra clanen til ZpiKeY og Raven, hvorfor han gjorde det vet jeg ikke, men det kan jo tas som et kompliment. Kanskje han hadde tatt han?

Men men, du får si ifra om du ser han på Live! da Sephi
 
#10
Altså. Denne fyren er ikke kjent for å vinne da...
 
#12
Tja, hvorfor skal Mystery Gamer være så god da? Det er jo en annen person hver gang. For alt vi vet kan det være en 17 år gammel jente som vasker kantinen.
 
#15
Er Mystery Gamer en tilfeldig person på Live?

Altså plx?
 
#16
Opprinnelig skrevet av MattMan@12.01.2005, 18.40
Fint stimuli av ego her folkens. Synd disse legendariske guttene med "heftig" sosial intelligens ikke leser dette.
162516​
Ser ikke forskjell på sosial intelligens mellom folk som spiller på live mye og de som henger på Forum hele Døgne jeg!
 
#18
Haha. Now thats a good one.

Eh.. VikingsMassacre, er det klanen din, SanDman? Vi fra SG skulle gjerne likt og tatt oss en omgang med dere. Skulle vi ikke, gutta?

Mysteri Gamer er vel norsk når han spiller i Norge, så det er vel bare en fyr fra Norge som er valgt ut til å spille, tipper jeg.
 
#19
FORBANNA IDIOT

Mystery Gamer er en ansatt i Microsoft. Mystery Gamer EUR er fortsatt en person ansatt i Microsoft. Vis du lurer så kan jeg si at J. Allard har vært Mystery Gamer og resepsjonsdamen i Redmond har vært det.