Når begynner vi?

#1
Emnetittel forklarer vel seg selv, kan jeg tenke meg. Når begynner vi? 1. desember hadde vært en fin dato for min del, men det er en lørdag og jeg vil tro en del mennesker er ute på livet. Men ja. Når skal vi infisere en eller annen uskyldig server med masse norske level 1 alts? o;
 
#2
Tror i morgen på ettermiddagen hadde vært greit for de fleste. Er jo ikke så mye å ta seg til på søndager. Forutsatt at vi skal begynne så tidlig da. Kom vel ikke igang før litt utti desember sist om jeg ikke husker helt feil?
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#3
Jeg kan i alle fall ikke begynne før jeg dimmer og det blir den 13. desember. Så hvis Ravencrest blir serveren folk starter på så kan Hakara fikse goldz for dere...
 
#6
haha, siden når kunne man skrive innlegg som gjest.


Hadde vært fint om vi ikke starta før en stund ute i desember, siden jeg ikke akkurat spiller så jævlig mye på dagstid når jeg ikke er hjemme.
 
#7
Jeg ble nikka til på byen fredag natt, mista begge fortenna og loker rundt på smertestillende og må opereres snart. chillærn. Dere for ordne sjøæl
 
#9
Vet ikke, tror det skal gå greit. Får jo fiksa tenna uansett, er bare et spørsmål om tid. Tror jeg skal klare å være med
 
#10
Spiller du med tenna?
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#11
Aww. Nå kan du få penger av tannfeen.
Kom ned på trøstepils.
Jeg tenker meg rundt 3-5 des.
 
#12
Jeg skal jobbe i dag, så jeg får ikke begynt i dag ihvertfall =[ - Kansje jeg fyrer opp WoW kontoen i kveld da, så er den klar :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Kan jo nevne at jeg ikke gidder å tjafse med en trial-konto en gang til (har to fra før av), så jeg venter til den 10. desember (lønningsdag, tjohoi) sånn at jeg får kjøpt meg litt spilltid. Med andre ord er jeg med når som helst etter det.
 
#14
Så vi kan mer eller mindre fastslå at vi begynner "særriøst" midten av desember da eller, kanskje folk kan gjøre seg klare med å lage karakterene, kanskje komme seg ut av start området om de gidder :p
 
#15
Jeg er med på 10 Desember (lønningsdag, tjohoi). Frem til da kanskje jeg kuker rundt på trial kontoen til da, levler presten opp til 10 eller no for å komme meg ut av startområdet.