Når kommer Ps3,Revo og 360?

#1
Når er lanseeringsdatoen på de 3 maskinene? Dat mener jeg måned og år.
 
#2
XBOX 360: 2 desember. De to andre maskinene har vel ikke fått noen eksakt lanseringsdato, men ila andre halvdel av 2006 vil nok alle tre være ute.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Revo kommer vel til høsten/jula 2006, og det er strengt tatt den eneste du trenger.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Yetipants@17.09.2005, 23.17
Revo kommer vel til høsten/jula 2006, og det er strengt tatt den eneste du trenger.
262194​
Hva skjedde med "Demokrati"?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Det har vist seg å være den minst ubrukelige styreformen i den vestlige verden så langt.
Et mer betimelig spørsmål er "Hva skjedde med "next-gen"?". For hva skjedde egentlig? PS3 og X360 er bare nittitallskonsepter med økt maskinkraft. Det har ikke skjedd noe i de leirene siden forrige generasjon (mtp. design har vel Sony til og med tatt en rask marsj bakover). Revolution er den eneste kassa som bringer noe nytt til festen og dermed den eneste som med rette kan kalles next-gen.
 
#6
Nintendo er den eneste som bringer noe egentlig "nytt" ja. Men om det viser seg å bli en suksess så skal du nok se at det kommer til Xbox360 og PS3 også.

Ingen tvil om det...
 
#7
Må ikke glemme at noe nytt betyr ikke nødvendigvis noe bedre. Gjenstår å se om Nintendo revolusjonerer. Tross alt, vi har kun sett en teaser av folk som vifter men en kontroll til nå, ingen gameplay.
 
#8
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@18.09.2005, 17.35
Nintendo er den eneste som bringer noe egentlig "nytt" ja. Men om det viser seg å bli en suksess så skal du nok se at det kommer til Xbox360 og PS3 også.

Ingen tvil om det...
262314​
Dumme dumme grafikk horer, kunne ha klart oss uten dem. Man skal ikke dømme spillet på grafikken. Det er det X-Box og PS2 tar Gamecube med, de utnytter grafikken bedre en gamecube.
 
#9
Jeg mener da at Gamcube har bedre grafikk enn i allefall det meste på PS2, og nermer seg Xbox også. Men det er nå så...
 
#11
Opprinnelig skrevet av Klaymen@18.09.2005, 18.10
Jeg mener da at Gamcube har bedre grafikk enn i allefall det meste på PS2, og nermer seg Xbox også. Men det er nå så...
262322​
Du må se på flere xbox sil.. Vis man spiller F.Eks Spiderman2 til Ps2,Gc og Xbox, så stikker Xbox av med seieren når det gjelder grafikk. Fordi på Xbox versonen er det flere effekter som gjør spille både kulere og bedre.
 
#12
Opprinnelig skrevet av Tehecko+18.09.2005, 19.26-->
<!--QuoteBegin-Klaymen
@18.09.2005, 18.10
Jeg mener da at Gamcube har bedre grafikk enn i allefall det meste på PS2, og nermer seg Xbox også. Men det er nå så...
262322​
Du må se på flere xbox sil.. Vis man spiller F.Eks Spiderman2 til Ps2,Gc og Xbox, så stikker Xbox av med seieren når det gjelder grafikk. Fordi på Xbox versonen er det flere effekter som gjør spille både kulere og bedre.
262343​
[/b]
Spillet blir ikke akkurat kulere og bedre. Det bare ser litt bedre ut. Med mindre spillet kjører på en bedre framerate som kan være ødeleggende for gameplay på en teknisk svakere maskin.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Når det gjelder maskinvarekraft så ligger PS2 underst, så GC og så Xbox. Ingen av dem kan igjen måle seg med en halvgod PC. Så hvordan har det seg da at Nintendos Gamecube-spill aldri har noe loading? Nei, si det... Kan det være fordi de utnytter maskinvaren godt? Meget mulig.
Uansett, alle vet at PS3 kommer til å selge fordi det er Sony, så det er ingen bombe. Det jeg tror er at Nintendo kommer til å få litt gjennomslag for teorien sin om at mange flere ville spilt om bare terskelen var litt lavere, med den konsekvens at vi vil få se en ny type spill som appellerer mer til massene. Og da mener jeg "massene" som i "de som ikke spiller spill", om noen skulle lure.
 
#14
Opprinnelig skrevet av Yetipants@18.09.2005, 21.36
Når det gjelder maskinvarekraft så ligger PS2 underst, så GC og så Xbox. Ingen av dem kan igjen måle seg med en halvgod PC. Så hvordan har det seg da at Nintendos Gamecube-spill aldri har noe loading? Nei, si det... Kan det være fordi de utnytter maskinvaren godt? Meget mulig.
Uansett, alle vet at PS3 kommer til å selge fordi det er Sony, så det er ingen bombe. Det jeg tror er at Nintendo kommer til å få litt gjennomslag for teorien sin om at mange flere ville spilt om bare terskelen var litt lavere, med den konsekvens at vi vil få se en ny type spill som appellerer mer til massene. Og da mener jeg "massene" som i "de som ikke spiller spill", om noen skulle lure.
262372​
Har aldri tengt over at GC ar loadet tid på spilla sine. Men bar er det og.
 
#15
Opprinnelig skrevet av Klaymen@18.09.2005, 18.10
Jeg mener da at Gamcube har bedre grafikk enn i allefall det meste på PS2, og nermer seg Xbox også. Men det er nå så...
262322​
Jo, men det er få spill hvor grafikk kortet (og slikt) blir brukt fullt ut på gamecube, eller bare på et høyt nivå. PS2 og X-BOX derimot, tar i bruk grafikk tingene sine bedre. Det er høyere nivå på grafikken på det gjennomsnittlige PS2/X-Box spill en GC spill.

Jeg er god til å rote med ordene, men dere forstår nok.
 
#18
GC har jo ikke mange spill med god realistisk grafikk (slik som RE4). Jeg sier ikke at GC spillene har stygg grafikk, men de utnytter ikke innmaten til GC.

Det er slik jeg ser det.
 
#19
Du roter fælt. Alt av multi-plattform spill ser bedre ut på Gamecube enn på PS2. Det finnes ikke grunnlag for å antyde at PS2 har bedre grafikk.