Jeg kan melde at jeg straks er ferdig med siden! Det stemmer, Spilleglad.no er straks ferdig! Som alle jo vet, skal dette bli en side for bekymrede foreldre som er redd for at poden spiller fæle og ekle spill. Disse foreldrene kan så titte innom Spilleglad.no og se hvilke spill som har fått vårt eksklusive "Smilende sol"-stempel!
Spill som får "Smilende sol"-stempelet må følge disse strenge kvalitetskrav:
- Spillet må ikke inneholde grovt språk. For eksempel spill som inneholder ordet "score", da alle vet at dette er et slanguttrykk som betyr å ha samleie.
- Spillet må ikke inneholde støtende bilder. Spilleglad.no har kommet frem til at ettersom det stort sett er mennesker som gjør støtende ting, er mennesker i spill bannlyst. Ettersom dyr også kan gjøre støtende ting er nesten alle dyr også bannlyst, med unntak av tøffeldyr.
- Spillet må ikke inneholde brokkoli, fordi brokkoli er den mest obskøne grønnsaken som finnes.
Her er et skjermbilde av hovedsiden slik den kommer til å se ut:
Jaaada.
Men fra spøk til revolver: Spillegal kommer Snart™. Vi er straks klare til å teste, og etter den testeperioden er det lanseringstid. Jeg sier ikke mer.