Når kommer resten?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Gratulerer med nytt forum, dette ser meget bra ut. Men etter hva jeg har forstått så kommer spillegal til å bli mye mer enn et bra forum. Når kommer resten? Spillomtaler, nyheter osv. Har dere satt en dato? Moro å se utviklingen av spillegal i tiden fremover. Lykke til!
 

Endre

Ødela forumet
#2
Det var hyggelig å høre, Mario. Vi skal nok ikke skuffe deg, men en dato vil jeg ikke sette enda. Det kommer når det kommer, og det kommer om ikke så altfor lenge... :p
 
#3
Ja, og kommer det flere funksjoner ettervert? Snakket ikke Neptune for eksempel om en funksjon som gjør at medlemmer ser hva andre hører på på winamp, under navnet deres?
 

Endre

Ødela forumet
#6
Du som er med i Kjernen kan heller ta det med meg på MSN, eller i Kjernen, fjomp. Vi må liksom late som at alle som er med på dette, faktisk vet hva vi driver med/har planer om. Okay? :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Jeg kan melde at jeg straks er ferdig med siden! Det stemmer, Spilleglad.no er straks ferdig! Som alle jo vet, skal dette bli en side for bekymrede foreldre som er redd for at poden spiller fæle og ekle spill. Disse foreldrene kan så titte innom Spilleglad.no og se hvilke spill som har fått vårt eksklusive "Smilende sol"-stempel!
Spill som får "Smilende sol"-stempelet må følge disse strenge kvalitetskrav:

- Spillet må ikke inneholde grovt språk. For eksempel spill som inneholder ordet "score", da alle vet at dette er et slanguttrykk som betyr å ha samleie.
- Spillet må ikke inneholde støtende bilder. Spilleglad.no har kommet frem til at ettersom det stort sett er mennesker som gjør støtende ting, er mennesker i spill bannlyst. Ettersom dyr også kan gjøre støtende ting er nesten alle dyr også bannlyst, med unntak av tøffeldyr.
- Spillet må ikke inneholde brokkoli, fordi brokkoli er den mest obskøne grønnsaken som finnes.

Her er et skjermbilde av hovedsiden slik den kommer til å se ut:


Jaaada.
Men fra spøk til revolver: Spillegal kommer Snart™. Vi er straks klare til å teste, og etter den testeperioden er det lanseringstid. Jeg sier ikke mer. :)
 

Nabbe

Har fin hatt.
#11
Haha :D Takk, Yetipants, du ga meg en virkelig god latter.

Men dere, når kommer Spillegal-forsiden? *le ondt*
 
#12
Opprinnelig skrevet av Yetipants@30.03.2004, 16.57
Jeg kan melde at jeg straks er ferdig med siden! Det stemmer, Spilleglad.no er straks ferdig! Som alle jo vet, skal dette bli en side for bekymrede foreldre som er redd for at poden spiller fæle og ekle spill. Disse foreldrene kan så titte innom Spilleglad.no og se hvilke spill som har fått vårt eksklusive "Smilende sol"-stempel!
Spill som får "Smilende sol"-stempelet må følge disse strenge kvalitetskrav:

- Spillet må ikke inneholde grovt språk. For eksempel spill som inneholder ordet "score", da alle vet at dette er et slanguttrykk som betyr å ha samleie.
- Spillet må ikke inneholde støtende bilder. Spilleglad.no har kommet frem til at dersom det stort sett er mennesker som gjør støtende ting, er mennesker i spill bannlyst. Dersom dyr også kan gjøre støtende ting er nesten alle dyr også bannlyst, med unntak av tøffeldyr.
- Spillet må ikke inneholde brokkoli, fordi brokkoli er den mest obskøne grønnsaken som finnes.

Her er et skjermbilde av hovedsiden slik den kommer til å se ut:


Jaaada.
Men fra spøk til revolver: Spillegal kommer Snart™. Vi er straks klare til å teste, og etter den testeperioden er det lanseringstid. Jeg sier ikke mer. :)
Huff... Er dette en side for seriøse gamere eller en side for 5-åringer og foreldre som vil ha barne vennelige spill med "smilende sol" som er uten brokkoli? :blink:
 

Nabbe

Har fin hatt.
#13
Du skjønte at det var en vits, ja?
 
#15
:rolleyes:
Huff... Er dette en side for seriøse gamere eller en side for 5-åringer og foreldre som vil ha barne vennelige spill med "smilende sol" som er uten brokkoli? 
*Sarkasme*
:eek:


Men gleder meg til forsiden kommer

faen, feil smily... Den så så snill ut


Corey var snill og redigerte den bort
 

Nabbe

Har fin hatt.
#18
Vel, Bebbe, du er jo også bare en småtass, og du skjønte den jo.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.