Når skal Nintendo fikse opp i problemene våre?

Som tittel. Noen som har noen ide om når Bergsala har tenkt og gjöre noe med at
SNES spilla IKKE fungerer i det heletatt med komponent kabel? det er for döft. uansett, spilla er og
ganske buggy når man kjörer vanlig composite og. typisk bare snes spilla, som egentlig er
det som er mest innteresant på VC om dagen.

tidligere har di sagt at di vet om problemet, men uvisst om di skal gjöre noe med det.
dette höres for meg nesten ut som en vits. kan di svenskene virkelig väre så forbanna tette og
slemme?

meninger? enlight me?

Lodin

Der Waaaah
Har hørt flere klage over dette, men jeg kan ikke skjønne hvorfor det bare skulle være et problem i skandinavia? Vi har da akkurat de samme standarene som resten av Europa. Uansett er det Nintendo som må fikse dette. Bergsala står kun for selve distribusjonen av maskinene.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
1. :eng101: de
2. Du har problemer med Nintendo-konsollen din og klager på at importørene er "så forbanna tette"? Hvem er tett, sa du? Hva er det du forventer at Bergsala skal gjøre med problemet ditt?

Administratoren på NF har sagt at Nintendo jobber med problemet. Han sa også noe om at en løsning er på vei snart eller noe sant. Hvis det er samme problemet det er snakk om. Følger ikke så godt med på dette kabel/tv-styret. Anbefaler deg å spørre på NF. Administratoren der vil mest sannsynlig svare deg om han kan.

ok, jeg hörte at bergsala hadde en finger med i spillet fordi det bare var et problem i skandinavia. jeg kan ta feil, ergo derfor jeg spurte "enlight me". koz til deg buggz.

håper det blir fiksa opp i. gått i samma fella flere ganger nå og grisa til med et nytt snes spill for så og komme til samme svarte skjermen gang på gang. DOH. tokskalle er jeg.

takk for svar lodin og tales.

Det er da ikke bare SNES-spill? Jeg sliter iallefall med Sonic til Mega Drive'n. Bildet ruller over skjermen, og det er klin umulig å få en fornuftig omgang spilling av det. Irriterende som faen.

(Jeg var egentlig redd det var tv'en min som ikke fungerte som den skulle. Nå er jeg egentlig lettet)

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Så rart? Kanskje det faktisk er TV-en der kommer an på? Alle mine VC-spill, Mega Drive og SNES inkludert, funker utmerket hos meg.

Jeg har en Sony Bravia-LCD, offisielle Nintendo komponent-kabler (som kjører gjennom forsterker), og en Wii fra Bergsala.

Det er nå likevel litt snodig at både Wii- og 64-spill kjører knirkefritt? Jeg har en Philips 37" LCD, offisielle Nintendo komponentkabler som kjører gjennom forsterker (forsøkt uten også), men dog - rullende bilde.

Om Bergsala er kjent med fenomenet, og det er mulig å gjøre noe med det burde det virkelig bli gjort - fort!

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hvis du har rullende bilde har det garantert noe å gjøre med oppdateringsfrekvensen på bildet. Antar du har prøvd alle de forskjellige innstillingene inni Wii Tools-menyen også?

Du mener om jeg har prøvd alle innstillingene? 576i og 480p og denslags? Klart jeg har. Med og uten komponentkablene gjennom forsterkeren.

Skal se om jeg finner plasma-tv'en vi har gjemt i kjelleren en plass, og se om det er noe forskjell der. Men fakta er vel likevel at det er noe krøll med noen av VC-spillene siden såpass mange opplever problemet?

SITAT(Lodin @ 05.04.07, 06.28) 59629
Funker det å kjøre SNES via komponent på deg? :eek:
[/b]
You talkin' to me? Eller Thinaran? Satser på siste, siden jeg gjorde det ganske klart at SNES-spillene mine er uspillbare via komponentkabler. Men jeg får bilde, da. Først en masse bilder à la slutten på 2001: A Space Odyssey, og så kommer et skikkelig fint bilde fram som forsvinner oppover på tvskjermen og kommer tilbake nederst igjen. Prøvde å spille gjennom Alien Rebels med rullende bildet, og det er noe av det vanskeligste jeg har vært borti.

Joda, vi har et Philips 42" plasma i kjelleren. Tror egentlig det står ganske fram i dagen, men det er ikke så ofte jeg legger ut på langtur ned der. Brodern min har liksom innkvartert seg der med pc og WoW og gudene vet hva.

Og jeg kommer fra Os, om du lurte. Fremskrittpartiets utstillingsvindu. Jadda...

Alien Rebels er jo rimelig dritvanskelig uansett da... Har sittet et par netter med en kamerat med det, men vi klarer det ikke. :hmm:

Sånn, apropos problemer med VC-spill: Jeg lastet ned Mario Kart 64 i går (jeg og noen venner spiller en del Double Dash, men ble litt lei banene og tenkte det kunne være moro å mimre litt), men det var litt buggy... F.eks, når vi spillte VS eller battle var det ikke musikk, og når vi startet Bowsers Castle gikk hele spillet i ca dobbel hastighet. Når jeg startet det i morges var bildet liksom... zoomet... manglet noe av bildet nederst og til høyre. Snodig... husker noen snakket om en patch eller noe som hadde kommet, men jeg finner den ikke i shop-en? Hjelp?