Når skal Nintendo fikse opp i problemene våre?

Jeg har Mario Kart DS fra før, thankyouverymuch. Men det er ikke halvparten så moro å spille mot botter, eventuelt sitte lenge og vente på at den finner folk på nettet (som i tillegg er dritfeige og snaker), og man kan ikke bruke våpen som de er ment. Kan ikke måle seg med fire stykker i en sofa som skråler og hoier mens skildpaddeskall flyr veggimellom.

Hm, har jeg drømt dette? Mener å huske at etter det kom ut så kunne man "oppdatere" det bare. Jeg lastet det jo ned i går, så kanskje det er ferdigpatchet? Med mindre jeg drømte det som sagt.... uansett irriterende at det skal være så buggy.

Patchen fikset uansett ikke på noen av de problemene du nevnte. Husker ikke helt hva det var meningen at den skulle fikse, men tror det var noe med at spillet crashet hvis du lot det stå lenge på et eller annet punkt.

Patchen fikset vel bare problemer med å save ghost data? Og når jeg tenker meg om så er jeg rimelig sikker på at det ikke var musikk om man spilte multiplayer med tre eller fler i N64-versjonen uansett. Og det med farten var vel der det og? Mener å huske at Donkey Kong sin bane gikk ufattelig fort i forhold til de andre.

Testet litt nå, ingen på noen multiplayer med mer enn to nei.... tåpelig. Og det med farten var et engangs-tilfelle. Bowsers Castle går i normal fart når jeg har prøvd den i ettertid.

Edit: Hvis det med lyden var et teknisk begrensing på N64 kunne de da ha fikset det nå... og fjernet alt maset om at jeg må ha "controller pak". Går an å oppdatere det LITT.

Det med at noen baner går fortere skjer vel når man spiller 3 eller flere spillere. Vet ikke om du gjorde det akkurat da, men ta foreksempel Skyscraper multiplayer-bana. Prøv å spill den som to spillere, så kaster du i tre, og se farts-forskjellen. Det er helt bissart. XD,

Tutankoopa

Ole (オーレ)
SITAT(Klaymen @ 05.04.07, 22.11) 59669
Hm, har jeg drømt dette? Mener å huske at etter det kom ut så kunne man "oppdatere" det bare. Jeg lastet det jo ned i går, så kanskje det er ferdigpatchet? Med mindre jeg drømte det som sagt.... uansett irriterende at det skal være så buggy.
[/b]
Jo, det var mulig å laste ned en patch, men bare for de som ikke hadde lasta det ned allerede. Versjonen som ligger der nå er "komplett". Synes å huske at den fikset på en bug som inntraff dersom du oppholdt deg for lenge på character select-skjermen.

Problemer med SNES-spill? Har ikke jeg merket noe til fra de tre jeg har lastet ned...