Nær mint Xenosaga 2 byttes vekk

#1
Som tittelen sier ønsker jeg å bytte vekk Xenosaga 2. Papputgave, av typen utbrettbart cover.

Uansett, er som før kun interessert i å bytte det bort, så bare kom med bud. :)

EDIT: Spillet er PAL, og til PS2.

Jeg har ikke spilt spillene selv, men det er J-RPG, satt i futuristiske omgivelser. Altså store våpen, mechs, aliens, og sånt.

SITAT
Shion, KOS-MOS, and the beloved characters from the original game return in a race to retrieve the original Zohar to prevent it from falling into the wrong hands. Some believe the Zohar holds the key to unlocking infinite power, while others believe the Zohar will save the galaxy from the hostile alien race the Gnosis.
[/b]
Nyskapende? Nei. Godt fortalt? Ja. Spillet har en god del cutscenes, og går skikkelig i dybden på både historien og karakterene. Ingame cutscenes og FMVene er vellagede, og fine å se på.

Mer info om spillet her.

:)
 
#3
Hmm, fant ikke noe sha-pow sånn ved første øyekast. Men du hadde en del koselige filmer. La meg tenke litt på det, og se hva jeg får av andre tilbud, så kommer jeg tilbake til deg, ok? :)
 
#4
Du hadde ikke giddet å si litt om hva spillet handler om og slikt da, er litt grønn på akkurat det. Eventuelt nevnt hvilken konsoll den er til. Så kanskje jeg er interessert.
 
#5
Ai, beklager, redigerer inn i førsteposten nå. :)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#6
Xenosaga er en sci-fi/anime-RPG-variant av Metal Gear Solid, som muligens har en enda verre cutscene til gameplay-ratio. At spillet også er ekstremt pretensiøst merker du godt på underteksten til spillet, Jenseits von Gut und Bose, som både er en Nietzsche-referanse, og på tysk bare på faen.
 
#7
SITAT(Thinaran @ 13.06.2006, 13.02) 9730
Xenosaga er en sci-fi/anime-RPG-variant av Metal Gear Solid, som muligens har en enda verre cutscene til gameplay-ratio. At spillet også er ekstremt pretensiøst merker du godt på underteksten til spillet, Jenseits von Gut und Bose, som både er en Nietzsche-referanse, og på tysk bare på faen.
[/b]
Allright, det er økte sikkert oddsene for å få byttet bort spillet. :p
Men som jeg skrev, har ikke spilt det selv, så da har vi iallefall litt bedre info enn det som står på hjemmesiden.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#8
Hey, du finner ikke bedre salgsargument enn at jeg snakker negativt om noe i relasjon til MGS. :p
 
#9
Hahaha, godkjent argument. :hehe:
 
#10
Du kan få 8 DVDer eller 3 spill for spillet, men da må det være MINT :p

EDIT: Ikke det at du vet, men tror du PS3 blir sonefri slik at man kan spille ja, la oss si Xenosaga 1?
 
#12
SITAT(Sulky @ 13.06.2006, 20.08) 9774
Du kan få 8 DVDer eller 3 spill for spillet, men da må det være MINT :p

EDIT: Ikke det at du vet, men tror du PS3 blir sonefri slik at man kan spille ja, la oss si Xenosaga 1?
[/b]
Spillet er i kjempefin stand :) Og skulle du ikke være enig er jeg såklart ikke så kjip av vi ikke finner ut av det. ;)

Er det greit om jeg kombinerer?

DVD:
Final Destination
Final Destination 2
The godfather
The godfather 2
The godfather 3
Titan A. E.
(Lost in space) <- Om du føler deg spandabel :)

Spill
Metroid Fusion

Høres det greit ut?
 
#13
Hvis du tar bort Titan AE og Lost in Space så har vi en deal...Portoen blir ganske så dyr skjønner du.


By the way, Final Destination 3 er rundt gjørneB)