N64 me 16-17 spill vurderes solgt.

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Vurderer solgt 16 N64 spill samt konsoll, memory card, og sånn dings man trenger for å bruke GameBoy pokemoner på Pokemon Stadium. (Glemt hva den heter)

1. Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero (Spill som Sub-Zero gjennom en rekke oppdrag)
2. Rampage World Tour (Riv ned byggninger etc)
3. Pokemon Snap (Ta bilder av pokemon)
4. Yoshi's Story (Hjelp Yoshi'ene gjennom levlene)
5. Super Smash Bros. (Slåsste spill med diverse Nintendo figurer)
6. Spacestation Silicon Valley (Vet ikke hva man kan si, er en data dings som kryper inni døde dyr slik man kan styre dyra. Morsomt til tider, men ofte krevende)
7. The Legend Of Zelda Majora's Mask (Zelda spill som krever expansion pack, eller hva det heter, sånn rød dings som man putter nedi fronten på N64. Har ikke slik derfor selges dette spillet gjerne.)
8. PilotWings 64. (Morsomt og frustrerende fly spill, er stress når man ikke klarer mer. Fly, hangliding, rocket belt....)
9. Conker's Bad Fur Day / BFD (Spill som det "søte" ekornet Conker, mange leveler tatt fra filmer, eks Matrix og Alien's. Funny)
10. Mario Kart 64 (Bil spill med diverse Nintendo figurer)
11. Banjo Tooie (2. spillet i serien Banjo Kazooie. Spill som bjørnen og fuglen.)
12. Golden Eye 007 (James bond spill, morsomt multiplayer)
13. Super Mario 64 (Need I say more??)
14. The Legends Of Zelda Ocarina Of Time (Zelda spill, krever IKKE expansion pack )
15. Pokemon Stadium (Følger med sånn dings man kan putte GameBoy pokemon spill i å bruke dine pokemon i spillet.)
16. Mario Party (Spill som inneholder mange "små spill"
(Edit) 17. Lego Racer's (Krever memory card, som fås med på kjøpet) (/Edit)

Konsollen og spillene er i "mint" form. Ingen feil, untat pinnen på kontrollen _kan_ virke litt løs, som di blir etter intens spilling.

Desverre ingen bokser til spillene, finner kanskje manualene viss jeg leter, tror jeg skal ha boksen til N64 men kan alltid skaffe en papp eske..
 
#2
Selger du spill separat?
Isåfall er jeg interessert i følgende:

Goldeneye
Zelda: Majora's Mask
Conker's bad fur day
Mario Kart 64
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#3
Jeg er interessert i disse:
4. Yoshi's Story
8. PilotWings 64
9. Conker's Bad Fur Day
13. Super Mario 64
 
#4
Vil du bytte Golden Eye 007 mot TIF 2oo3 eller Onimusha eller FIFA World Cup 02? Til PS2 som er PAL og i helt fin stand.
 
#5
tja, skal tenke på det soppe. men va med å si hvor mye dere gir for spillene dere ville ha?


soppe: har ikke noe pc spill som kan byttes? men va er Onimusha
 
#6
PC spill: Jeg kan bytte mot Warcraft 3?



Onimusha er ett samurai spill, der du skal redde en prinsesse å drepe noen "zombier". Faktisk veldi bra.
 
#8
RARE 007? ok.. tenkte at dere kunne slenge noen summer.. har ikke no spess pris på dem...

Har Warcraft 3 og Frozen Throne. Noe annet? Samurai hørres snodi ut
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#10
Hva med 2-300 spenn for spilla jeg nevnte over?
 
#11
Jeg har forresten Morrowind å bytte mot? eller ghost recon eller Duke Nukem manhatan project? de er til PC! mot golden eye altså.
 
#12
er d noe bra grafikk på Ghost Recon?
er noe lignende Rainbow Six?
Kleevah: skal tenke på det, kan være en som skal kjøpe, alt sammen.. men skal se.. ;)
 
#13
150 per spill byr jeg. Se liste over.
 
#14
fikk en PM av en som ville kjøpe ALT, uten om Majoras Mask siden jeg ikke har expansion driten til niintendo dermed er det ubrukelig.. freeman: fortsatt intresert?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#15
Er ikke interessert i å kjøpe noe, men ville bare si at jeg er imponert over beskrivelsene av spilla, for ikke å snakke om at en "spillegal" ikke har hørt om Onimusha :D

Når jeg tenker meg om kan jeg sikkert bytte til meg Majora's Mask hvis det skulle vise seg å bli igjen?
 
#16
Opprinnelig skrevet av Freeman@27.06.2004, 13.35
Goldeneye
Zelda: Majora's Mask
Conker's bad fur day
Mario Kart 64
150 per stk?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.