NAMCO BANDAI Games of America

EagleJin

Bear Necessity
#1
Leste nettop nyheten i en NAMCO newsletter mail. Har ikke sett over fremtidige planer (hvis noen i det hele tatt er tilgjengelige...), men håper NAMCO fortsetter med sine gode serier, eller påvirker til å ikke gå bort fra "Pacman" (les klassikerutviklinger ^^).

Har aldri hørt om Bandai, så jeg er spent på hva vi kommer til å få fra dem.

http://www.namcobandaigames.com/
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Aldri hørt om Bandai? :confused:
Jeg vet godt hva Bandai driver med, og jeg er verken særlig interessert i animen eller spillene de lager. Nu vel.
Klarer ikke helt å se hva som skulle være negativt med dette, så det blir sikkert spas.
 
#3
Bandai er jo de som holdt på med Digimon og Pokemon(eller ikke?) og mange andre Anime serier samt barnespill basert på disse.

Ser spennende ut, mye artig til PsP også..
 
#6
GameFreak er bare navnet på et team innen Nintendo, så det blir riktig å si at det er Nintendo som står for Pokémon-spillene. ;)

Bandai er så vidt jeg vet verdens tredje største leketøysfirma, men de fleste her på forumet kjenner vel best til firmaet som spillutvikler og animeprodusent. Som sagt står Bandai bak både Digimon og Dragon Ball Z, og er i tillegg ganske kjent for Gundam-serien. Uansett kommer nok ikke denne sammenslåingen til å bety noe for Namcos fremtidige spill. Tekken og Pac-Man dør i hvert fall neppe med det første. :p