Nanaca Crash

#2
Burde kanskje understreke at dette var lodin sin oppdagelse?
Og for å gjøre ting helt rett, hva med at alle poster et bilde av sin beste score?
 
#6
hah, den skal jeg slå...
 
#7
fikk bare 3800 jeg :flau:
 
#8
slå denne, eh





Har nå fått 8000+






noe på forumet som har slått den?
 
#11
Fikk 8000 og noe den dagen jeg så lodin sin link.

Kan jo fortelle noen grunnleggende tips, men det handler mest om flaks uansett. Jeg er ikke akkurat noen ekspert heller da...


Klikk med museknappen hvis det står special på skjermen for mega-boost. ansiktene lyser opp under special når du kommer til å få special-boost neste gang du treffer noen. Hvis du har block og så får special får du noen enda sykere booster med "comic force field"-effekter ( fly ca 1000m i lav høyde uten mulighet for å treffe noe, boost ved spretting på bakken og "double boost" osv).


Du har to typer aerial boost som er ganske nyttige. Disse brukes når karakteren er i lufta over en viss høyde. Du har tre "oppover-boost" (markert som røde kors øverst i venstre hjørne) som du kan bruke når du er på vei nedover. "Nedover-boost" ,som du bruker på vei oppover, har du så mange du vil av, men de må lades opp etter bruk. Aerial øverst i venstre hjørne lyser rødt eller blått når du kan bruke de forskjellige boostene. De aktiveres ved å ganske enkelt klikke med venstre museknapp hvor som helst i bildet. De røde er essensielle når du er på vei mot en av de "grønne" stoppekjerringene uten block eller special. Det er litt vanskelig å se hvis du har veldig stor fart da. bruk oversiktskartet for å se om det er noen mulighet for at du treffer. ikke unngå de grønne når du har special på henne! (rett etter du har fått boost og ikke truffet bakken)

så gidder jeg ikke forklare mer. du finner fort ut hvordan hva som er de grunnleggende funksjonene til hver karakter. Dere får finne ut noe selv ;-)

redigert: Noe av det jeg har skrevet står faktisk på den siden i FAQ. Så ikke det først.
 
#13
15000



Noen som har fått bedre her på sg?
mjau
 
#15
med fare for å gjenta meg selv litt:

Hvis du har block og får special samtidig (tror det er sånn det funker ihvertfall) så får du en spesiell type boost som de kaller comic force field. (Det står Block vs. C.F.F. ) Det er flere forskjellige etter hvem av de kjerringene du treffer. Figuren din får da den samme fargen som karakteren, og får en eller annen spesiell egenskap: fly ca 1000 m uten år treffe noe (blå), dobbel boost eller boost når du treffer bakken(gul) o.s.v.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#16

På skolen en gang fikk jeg godt over 12 000, men det har jeg ikke bilde av.
 
#18
Jeg nekter å spille dette mer.

Fant spillet her om dagen, og testa det. Plutselig hadde det gått 40 minutter og jeg følte meg sinnsyk. Jeg skal aldri røre det igjen.
 
#19
Addicting spill til de grader. Spilt dette mang en skoletime, og rekorden min ligger på litt over 8800. En i klassen min fikk ca. 20000 her om dagen da, usj. Til gjengjeld spilte han det _virkelig_ mye.
 
#20
Jeg klare nok ikke å slå rekorden til Marty, så derfor satte jeg en minste rekord :zorro:


ikke vanskelig å få, emn hei! jeg var hvertfall den første her :kul: