Nanah nananananananah

Lodin

Der Waaaah
Ihvertfall kanskje, muligens ifølge denne månedens EGM rykteseksjon. En PS3 utgave er naturligvis og på tapeten. Forøvrig er ikke seriens skaper, Keita Takahashi lenger involvert siden han nå jobber med å designe klatrestativer til barneparker, men jeg tror det kan bli bra alikevel. Særlig på Wii og PS3 kan det bli artig å spille siden de sikkert vil bruke bevegelsesdillet i kontrollene.
Uansett er det lite mer å si om prosjektene siden det som sagt kun er rykter så langt.
LINKH

Men... Atte... Katamari skulle være ferdig jo! Er liksom ikke det spillet som egner seg best til utallige etterfølgere... De traff liksom 99 % blink første gangen, og så har det bare gått nedover. Jaja... fint at de gir det ut på xbox og wii da, og med kontrolleren på ps3 kan det jo bli morsomt. Får håpe de tar seg god tid til å utvikle litt mer spenstig musikk. Er liksom det som gjør hele opplevelsen så fantastisk som den er (man ruller tross alt "bare" på en ball).

Lodin

Der Waaaah
SITAT(COWbob @ 18.12.06, 13.52) 42717
Men... Atte... Katamari skulle være ferdig jo! [/b]
Var jo det gnurrebukken Takahashi hevdet, men nå ser det ut til at Namco har gravd litt i lommeboka. Det pluss at det sikkert ikke er så fett betalt å designe utstyr til lekeplasser har sikkert gjort at han var villig til å senke prinsippene en smule. :p

CyberK

Finner ikke på noe.
For meg blir spørsmålet hvordan de, om dette er sant, hadde tenkt til å implementere kontrollen på Wii. I min mening er rett og slett en tradisjonell kontroller det eneste som høres fornuftig ut for dette spillet. På PSP-utgaven måtte de bruke d-pad og og face-knappene, men det skal visst ha funket fett, det også. Poenget er at vi må ha to x/y-kontrollere for det radisjonelle oppsettet. Der X360 har plenty av knapper til å fikse det med, har Wii bare en x/y/z-kontroller.

Har såvidt prøvd Katamari Damacy(var det detx3 het?), var ihvertfall artig. Blir et fint suplemang til min nye 360.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:eng101: Det kom ut et spill kalt Katamari Damacy/Katamari Damashii til PS2 i Japan og Nord-Amerika, som aldri ble utgitt i Europa. Isteden fikk vi oppfølgeren, We <3 Katamari, som også ble utgitt mange andre steder. PSP-en har også fått litt Katamari-goodness i form av Me & My Katamari, som da er det tredje spillet i serien, kronologisk sett.

Sånn ellers ser jeg for meg at i en eventuell Wii-utgave vil man vippe på kontrollen for å styre selve katamarien, istedenfor prinsen som i PS2-spillene.

Hva er egentlig greia? Rulle rundt og bli større?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp. Det originale Katamari er det jeg har spilt mest, og der ruller du til slutt opp alle landmassene på jorda. Sånn eksempelvis.

Hvodan kan man bli ferdig med spillet, da? Når man har samlet opp ABSOLUTT alt? Og hva skjer da?

Jeg bare lurer, altså.

SITAT(Affable @ 19.12.06, 07.11) 42891
Hvodan kan man bli ferdig med spillet, da? Når man har samlet opp ABSOLUTT alt? Og hva skjer da?

Jeg bare lurer, altså.
[/b]
Da får du den største og fineste stjernen i verden!

Det går på tid da -_-

De fleste banene har egne oppdrag. Du kan for eksempel være den lille sumobryteren, på konstant jakt etter mer og større biter mat, slik at du kan banke den store sterke sumomannen i gata

hehe.

ikke noe bedre enn å rulle rundt og være 800 meter og rulle opp eifeltårnet og frihetsgudinnen som om de var tannpirkere :)

Jeg synes det er best når man begynner på landmasser.

Personlig er "king of all cosmos" min favoritt ^_^

Og når mn har rullet i seg alt som er å rulle i seg, så har man vunnet? Så må man gjøre det igjen bare enda fortere?