Nanah nananananananah

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Som skrevet tidligere er dealen å få den største og fineste stjernen, slik at du kanskje får en halv kompliment av papsen. På slutten av Katamari Damashii lagde man Månen, og min måne ble nesten en kilometer i diameter, mener jeg å huske. Da fikk jeg skryt og mulighet til å spille uten tidsbegrensning. Kos. :)

Skal nevnes at det første Katamari-spillet hadde tre forskjellige nivåer, hvor man startet med forskjellig utgangspunkt (og dermed forskjellige ting å rulle opp) hver gang. We <3 Katamari har jeg ikke spilt så mye, men der tror jeg det er flere brett.

Så det er liksom bare å drepe ting i form av å rulle på de og dette leder i sin tur til at man går opp i level ved at man blir større?

Siden det ble så mye spørsmål om Katamari-spillene så kommer likegjerne jeg også med ett :p

Er det verdt å bruke penger på Katamari Damacy om jeg alllerede har spilt igjennom We <3 Katamari? Eller er det så mye annerledes og moro at det er verdt pengene likevel?

Lodin

Der Waaaah
Hovedforskjellen er vel at We <3 hovedsaklig har temabrett hvor man skal rulle opp flest blomster, mate sumoen og bare fanger kuer mens orginalen kun er ren rulling. Personlig syns jeg bare det ble dillete med spesifikke jobber, men du har ikke gått glipp av noe om du bare har spilt 1.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Da fikk jeg vel nesten svar på det fiktive spørsmålet mitt som omhandlet verdien av å kjøpe We <3 Katamari, når jeg allerede har det første.