Natural Selection

5 mot 5 er i det minste laget. Og hvordan kan du vite at det er ubalansert? Akkurat som om spillernes ferdigheter ikke har noe å si? Enkelte spiller bare som en rase. I den grad det faktisk er ubalansert, så husk inderlig at dette er en beta.
Kom på surftown.dk sine servere. Der er det ganske 50/50 hvem som vinner. Og ingen stacker i readyroom.

ingen? nesten hver enste gang jeg spiller på ST serverne så er det lamejoing til enten marines eller aliens, det kommer vel ann på om det er folk med klantag på marines/aliens

Opprinnelig skrevet av Aquila@12.09.2004, 11.00
Jeg husker jeg spillte en vampyr-mod til Half-Life en gang. Noen som husker/vet hva den heter?
101615​
They Hunger. Veldig stilig sak. :tommelopp:

Ja! Gjerne! Jeg melder meg på tvert.
Håper isåfall det blir mer ns_ enn combat-spilling.
Starter #spillegal.ns i håp om at flere møtes der, for videre diskusjon.
EDIT: EFnet ja, siden resten av spillegal-kanalene er på det nettverket.

jeg er der... ingen der

Qnet?

Vampyrer, zombier osv.
Godt mulig. Jeg gir meg. :D

Det ble ingenting av klanen, forresten? Jeg må innrømme at det frister litt, men jeg er for tiden langt fra god nok.

Blæh. Så du tvinger meg til å fyre opp IRC? Hmmm... vi får se, da.

(Du har ikke lyst til å skrive litt om tingenes tilstand her på forumet mens jeg går gjennom den tunge prosessen det er å finne mIRC igjen, da? Jeg gidder ikke hvis det ikke er til noen nytte.)

hmm...

Vi er jo bare 4 potensielle. Og jeg tror MonkEbiy og Madsy har spilt litt lengere en meg og Truls :p