Navneskilt

#1
Sikkert ikke vits å lage et nytt topic.
Men skal vi bruke navneskilt på
spilletreffet, hadde vært fett.
 
#3
HA HA HA ..
Men nå heter ikke du Sataaaan..
Ha ha ha..


..
 
#4
Det var ikke en dum idé. De andre gangene det har vært Gameparty's, har jeg ofte lurt på hvem som er hvem, der.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#7
Jeg går faen ikke rundt med noe navnskilt. Vil folk vite hvem jeg er så får de spørre. Da får vi noe å prate om også.
 
#8
Opprinnelig skrevet av Sheffield@05.04.2004, 23.11
Jeg går faen ikke rundt med noe navnskilt. Vil folk vite hvem jeg er så får de spørre. Da får vi noe å prate om også.
Roen, Geir Moen. :p

Jeg antar du mener at jeg skriver Alice osv? Jeg synes ikke det er noen dum ide...
 
#9
Der ser dere.
Veit nå ikke om resten av forumet gidder.
Skal jeg lage en poll?
 
#10
Tja... Hmm...

På en måte er det jo greit med navneskilt.

Bare ikke folk blir som han i American Psycho som blir helt psycho hvis noen har finere visittkort enn han (det samme kunne jo skjedd med navneskilt?).

Egentlig det samme for meg.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#11
Vi er da ikke en gjeng tyske turister på skitur i hemsedal heller da! Men for all del, hvis dere på liv og død vil ha et navnskilt så greit for meg, men da vet dere det, jeg er han duden uten navnskilt.
 
#12
Svært som du overreagerer på en enkel sak som dette, da.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#13
En eller annen må jo alltid overreagere og lage en stor sak ut av ingenting, og denne gangen ble det meg.

Tenk på den stakkars gutten her på forumet som ingen liker, hva om han kommer. Da er det ingen som gidder å prate med han for da vet alle at han er teit. Hvis du ikke har navnskilt så kan du kanskje begynne å prate med den gutten, også viser det seg at han faktisk er ganske grei. Ser du poenget mitt?
 
#14
Joda, men det er også de som kanskje driter i hvem han er, og prater med han uansett, for å se om han er litt hyggeligere i virkeligheten, enn på nett. Finnes de som er drittsekker, og kyniske på nett, men en kjernekar irl.
 
#15
Navneskilt er jo på en måte et godt tiltak, for da vet alle hvem som er hvem. Men på den andre siden, så er det ganske sånn barmehageaktig, dersom dere forstår hva jeg mener? Vil folk vite hvem du er, så er det jo bare å spørre, og da har man en samtale gående, så kanskje man blir mer kjent med noen enn om en hadde blitt om alle gikk med navneskilt...
 

EagleJin

Bear Necessity
#17
Opprinnelig skrevet av SortUlv@06.04.2004, 20.14
Joda, men det er også de som kanskje driter i hvem han er, og prater med han uansett, for å se om han er litt hyggeligere i virkeligheten, enn på nett. Finnes de som er drittsekker, og kyniske på nett, men en kjernekar irl.
True true.. Støtt på flere av slike. Leonard nevnte noe lignende i sin post om treffet, om folk som er høye på pæra :laugh:

For å gjøre det enkelt skal jeg kle meg ut som Kuma fra Tekken (med rød t-skjorte). Sånn. Da vet alle hvem jeg er :p
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#18
hvis jeg klarer å finne på en kjempeteit navneskilt-ide, så går jeg med det. hvis ikke er jeg i sheffield sin gjeng. hvis jeg tør å gå på geimpartiet, da.
 
#19
Det tør du nok. De tidligere gameparties har det aldri vært noe tull. Alle er snille, blide, og vennlige.