Ned med SirkusMartin og Nicholas eller Bildesignaturer, skal de forbys ... helt?

Ikke bildesignaturer eller begrensede bildesignaturer?


  • Totalt antall stemmer
    34
Status
Stengt for ytterligere svar.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#22
Nydelig Sirkus.

Jeg har ombestemt meg; stemte egentlig behold-små-bildesigger muligheten, men er ærlig talt rimelig sjelden jeg bruker de for noe annet enn å se hvor kule de som har den er, og slike ting kan vel postes et annet sted. Og, jeg synes tekstsignaturer er mye mer interessante og personlige.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#23
Like greit, bildesiggen du kjørte her en liten stund var faenmeg noe av det jævligste jeg har sett noensinne, og jeg tror ikke jeg eller Martin kunne slått den om vi prøvde.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#24
Jeg kan komme på noe jævligere, men gidder ikke bruke energi på å disse deg på et forum.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#25
Bare ikke ta vekk Nicholas' fugler så er jeg fornøyd. Det er ... beroligende :p Og jeg liker forsåvidt Klaymens leirefigur også.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#27
Kult, nå får jeg en sjanse til å prøve dette nye Infraction-systemet. *banne Sirkus i 24 timer*




Til andre medlemmer: Hvis vi sletter et innlegg eller redigerer signaturen din: TA HINTET.
 

Endre

Ødela forumet
#28
>:D

Men jeg tror vi sier at meningsmålingen (som Yeti vil at jeg skal kalle det) er avsluttet nå. Fra nå av er det kun lov med små lenker i signaturen. Maks høyde blir sånn ... 15-20px, det avhenger litt av den generelle stygghetsgraden. Mkay?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.