Need For Speed Most Wanted

#1
Ifølge Tothegame skal spillet dukke opp i 4.kvartal i år (dvs på slutten av året)
Snappa opp en video fra samme stedet
Video
Det jeg savna veldig fra underground spilla er med her, nemlig purken. Vi snakker om biljakter med opptil et dusin politibiler involvert. Vi snakker om mekking tatt til nye høyder. Du får ikke lenger respekt av å vinne løp, men ved å bli "the most wanted".
Håper EA holder hva de lover nå da. Kommer til alle konsoller på slutten av året altså.
 
#3
Før jeg laster ned videoen, hvilken plattform er den fra? Så en video under E3 fra spillet, nærmer bestemt Xbox 360 versjonen, og det så unektelig pent ut. Har i grunnen ikke vært en stor NFS fan, men kan jo hende dette forandres nå. Time will show.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Men er det noe gøy? Gjør det noe annet enn å skape muligheter for flere custom-muligheter og blankere biler?

Tenkte meg det.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
... Akkurat som to-tre av spillene tidligere i serien, altså. På PS1. For flere år siden. Mhm.


(Egentlig leker jeg bare litt kynisk nå; Hot Pursuit var jo strålende moro.)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@06.06.2005, 09.58
Spille blir best på Xbox 360.
Da kan man tenke seg hvor dårlig det blir på PS2 & GC.
Siden Xbox 360 har en del bedre grafikk.
230430​
Sitert for dumhet. :p
Selv tror jeg nok spillet blir best når man lar være å spille det.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#10
Spillet blir crap crap og atter crap. Akkurat som Underground var crap, akkurat som Unleashed var crap og akkurat som Hot Pursiut var crap. Spillene var forsåvidt helt greie, men det er så mange andre bilspill som gjør den samme jobben, bare mye mye bedre.

NFS: Porsche derimot. Det var et knall-spill det. Hvorfor kan vi ikke få noe sånt igjen?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Fordi lederne i EA hater deg personlig. De hater faktisk alle i hele verden som ikke er ledere i EA. De bæsjer på alle andre. Og så røyker de sigaretter som inneholder oppkvernede hundredollarsedler istedenfor tobakk mens de ler ondt og lenge.
 
#12
Endelig er NSF ferdig med Underground, og fokuserer på det som faktisk er spennende. Most Wanted skal skaffes her, Politi-Modusen er jo det som lager NSF hvis du spør meg. Underground var bare rotete tull, 1'ern var grei, men med 2'ern ble det bare for mye Frihet til å kjøre rundt osv. NSF skal ikke være GTA.
 
#14
Jeg har prøvd Most Wanted og jeg lurer på en ting: De folka som kommer og "mobber" deg i starten, er de animerte eller er de ekte folk???

Most Wanted var jævli bra, bortsett fra at miljøet var litt kjedelig.....
 
#15
De er ekte folk. De har mekket en del med det, bl.a. ser du at huden ser utrolig smooth ut, og det hele ser litt mer flatt ut fordi skygger og highlights er veldig tonet ned og myke. Men de er helt på ånkli :)
 
#17
Jeg syns spillet var råtøft. Har det kun på PC da, så kan ikke tale for konsollene. Nydelig grafikk, og bra gameplay. Moro å kjøre fra politiet, spesielt når du begynner å få 6-7 biler etter deg, og jakten har vart i snart en time. Når du endelig kommer deg inn i et safehouse etter å ha kjørt vekk støttene til smultring-skiltet så det knuser bilene bak deg, det er en behagelig følelse :)
 
#18
Etter å ha ervervet dette spillet må ijula, og nispilt det i flere timer de siste dagene må jeg si at jeg er svært overasket - på en positiv måte.
NFS:MW er ett av de beste bilspillene jeg har spilt, og det desiterte beste i NFS serien. Underground spillene var så som så. Vedlig mye "Bling bling" faktor og generell egoflipp hvor det gjalt å ha den feteste kjerra med det beste annlegget og med overdådig mye neonlys som får Las Vegas til å ligne Kristinasand sentrum i julerushet.
NFS:MW har noen av de samme elementene, men her gjelder det mer å oppføre seg så badass som mulig.
I Underground-spillene ble utseemdet på bilen kun brukt til personlig grafisk tilfredstillelse, men i dette spillet blir slike modifikasjoner brukt til å få ned såkalt "heat" du har fått på bilen din etter å ha latt utallige pulitibiler bite i gresset mens du stikker av i 250 km/t.
Grafikken er av toppkvalitet, og måten de får de små ekte filmklippene inni spillet til å se så "spillaktige" ut er brilljant. (Raptorus forklarte dette ganske godt.)

All skepsis man har til EA for såkalt "melking" er bare i legge vekk og glemme - hvertfall når det er dette spillet man tar for seg.
Ren og skjær kvalitetsunderholdning er ikke noe klage på, så de av dere som liker å forhåndsdømme alle EA-spill; Ta dere et tak, forbanna døgeniktere