Need For Speed:

D

Deleted member 91

Gjest
#4
Fordi det går fortere? Fordi det bidrar til mindre negativ oppmerksomhet fra MattMans side?

Meh. Vi trenger uansett sikkert et emne om spillet.
(Da er det sikkert en god idé å flytte emnet. Du skjønner, Christopher, "multi"-seksjonen brukes til spill som finnes på flere plattformer. Jeg er ikke sikker på om du visste det at Need for Speed 2 kommer til konsoll også, men det hadde du sikkert funnet ut om du hadde søkt på tothegame.com eller en annen side etter utgivelses-dato. Noe som igjen hadde resultert i at du ikke hadde lagd dette emnet uansett. Skal ikke være lett, eller hva?)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Ja, du må unnskylde meg - jeg hadde ikke spist et måltid på 14 timer.
Hva spillet angår, ser det temmmelig middelmådig ut. Dårlig musikk greier ikke helt å overbevise meg om å kjøpe et bilspill med dårligere fartsfølelse enn Burnout 3.
 
#7
Testet demoen, og dævven er det ikke som alle andre bilspill fra EA - total svikt i hvordan kjøretøyene oppfører seg på veien. Helt likt som i Colin Mc Rae rally 05, bilene flyter på veien, det gir ingen følelse av grep på veien i det hele tatt. Musikken i NFSUG2 var forøvrig elendig.
 
#8
Det er jo demo av Nfsu2 på Burnout3.
Testa det litt, men det ga ikke noe godt førsteinntrykk. Ikke som 1'ern.
Bør nok prøve det noen ganger til før jeg bestemmer meg om jeg skal kjøpe det eller ikke, men sånn som det ser ut nå kommer det nok ikke til å slå Burnout3.
 
#11
Fy faen så gøy det hadde vært med Burnout 3 på PC. Da kunne jeg faktisk hatt noe å bruke MOMO Force Feedback rattet mitt til. Samme om Outrun 2 hadde kommet på PC. Damn that FPS and RTS shit.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#12
NFSU2 er ett middelmådig spill. Ett typisk EA spill, igrunn. Finns så uendelig mange bedre bilspill en det her.

Eneste lyspunktet var at det var en helt ny Queens of the stone age sang i spillet. ^_^
 
#15
toca race driver 1 & 2 er ganske ålreite. ellers likte jeg godt gran turismo spilla og destruction derby spillene var konge.

jeg håper de snart får lisens til å ha en ordentlig skade modell på bilene i bil spill med virkelige biler. for det er ganske trgiskt i need for speed spilla og gran turismo osv. at du kan kjøre i 300 i en murvegg uten å få en skramme.
 
#16
Opprinnelig skrevet av Ronin+24.11.2004, 20.12-->
NFSU2 er ett middelmådig spill. Ett typisk EA spill
140534​
[/b]
NFSU1 var fjorårets beste bilspill imho


<!--QuoteBegin-supermario
@24.11.2004, 20.17
Mitt tips:Kjøp heller Burnout 3 takedown! :D  :)  :svette:
140540​
Tror jeg er den eneste som ikke liker burnout 3, men det er fordi at spillet legger
opp til at du skal utnytte kjipe bugs i spillet for å holde følge med de andre
feks kresjer du ikke uansett hvor fort du kjører inn i de gule pilene og
for å holde følge på live MÅ du utnytte denne svakheten i programeringen
 
#17
Opprinnelig skrevet av LripTip@23.01.2005, 19.44
Tror jeg er den eneste som ikke liker burnout 3, men det er fordi at spillet legger
opp til at du skal utnytte kjipe bugs i spillet for å holde følge med de andre
feks kresjer du ikke uansett hvor fort du kjører inn i de gule pilene og
for å holde følge på live MÅ du utnytte denne svakheten i programeringen
167425​
Det har jeg ikke tenkt over, men du sier noe der! Får håpe de klarer å fikse problemene til BurnOut 4 kommer da..
 
#18
+ Er at der ikke du kan kjøre, der kommer ikke varsling. Så fort som det skal...
Men ellers liker jeg Burnout 1,2 og 3. Likte ikke EA for at det kjøpte opp Criterion. (Sur)
Jeg har aldri likt NFSU serien. E syns EA skal gå tilbake me NFS serien.
Kommer jo NFS: Most Wanted. Gleder meg til det spille.
 
#19
NFSU2 er skremmende typisk EA for tiden. Sett inn kule biler, pene mennesker, kule rappere, kul musikk, kjør en kul reklame på TV og bare sitt og vent på at hordene kjøper spillet i bøttevis. jippi...

(innlegg 1000! yay...!)
 
#20
NFSU2 var greit nok det,men det som irriterte meg mest med det, er det faktumet at de hadde tatt og sensurert flere sanger i spillet....
rett og slett maltraktert dem!!
kan f.eks nevne Mudvayne - Determined