Neptune's Pride II - Tritons of fun

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har premium helt fram til sommeren, dere. Meld dere for faen på, her er det såpass endringer at man kan velge å spille med alt fra 2 til 32 (!) spillere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, nytt forsøk.

Jeg har fortsatt premium-konto, så jeg kan mekke et nytt spill for SG-folk istedenfor å vente på dritt ingen husker lenger. Ok? De som er interesserte i å være med i en ny runde NP2, skriv i tråden sånn at jeg veit hvor mange jeg skal ha med. PS ikke no ditchings. Det går an å spille det på mobil, så ingen unnskyldninger.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg er med!
 
Nyskjerrigheten min er pirret, men jeg husker ikke helt hvordan dette fungerte. Er det turbasert sånn som Solium? Er det megadypt og komplisert? Kan noen skrive en bitteliten innføringstekst for babbys som meg?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det der altså. Med mindre de har endret en hel del ting, må du micromanage hele døgnet for å ikke miste fortrinn mot motspillerene dine. Men det var verdt det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Pish posh.

Altså, greia er sånn at det går i sanntid, og målet er å kapre 50% av stjernene i galaksen. For å få til det må du utvikle stjernene du har kapret, og bygge romskip som du kan sende ut for å kapre nye, og forsvare de du har fra før av. Det eneste som egentlig er komplisert, er å snekre en taktikk som tar høyde for alle alternativer, og smi allianser som ikke raser sammen (jeg var veldig fornøyd med min allianse med Karlsen i forrige runde, helt til et visst punkt).

Kan mekke en kjapp startguide hvis noen er interesserte, men det er drøssevis av videoer på nettsida som forklarer greiene. Denne er fin å starte med:


Tenker jeg sier at jeg sender ut invitasjoner på fredag, altså sender jeg til alle som har meldt interesse da så hvis du vil være med må du si fra før fredag ettermiddag.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Her er en kort guide:

- Det går treigt. Dette er en avledningsmanøver fra det faktum at ett feilgrep til feil tid kan føre til at du ser på deg selv pules i sakte film.
- Planlegg alt, og planlegg litt til.
- Gå ut i fra at alle vil deg vondt.
- Hverken turtling, aggro eller diplomati funker egentlig, du må bare håpe ingen ser for nøye på deg når du gjør noe kjipt, og håpe på at akkurat din taktikk funker i synergi med hva de rundt deg gjør.
- Svetting og neglebiting og mareritt er vanlig.
- Aldri stol på Chris, den pikken.
 

demake

Seksuelt godteri
<3
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eheheh. Eheh! Nei, jeg glemte hele greia fordi dæsken det er litt å drive med.

Ålreit, denne fredda'n da. Meld på, ok? :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mekker spell og sennær ut nå!!! Jeg bestemmer settings fordi.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ålreit join her hvis du vil være med, send meg PM for passord. Har sendt ut til de som har meldt interesse fra før av. Totalt seks spillere kan være med, hvis vi blir færre eller flere må jeg mekke på nytt så kjør på plz.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var da som bare...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke lov å melde på andre, men Styrkens Triforce er så klart velkommen hvis han vil det.