Neptune's stjernelogg for intergalaktiske kaker

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#21


Dette blir ikke pent for noen av de involverte.
 
Sist redigert:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#22
Hmmm... Lurer på hvem jeg skal trade Manufacturing med av Fetthest og Martin? Jeg burde ha et lite psykologisk overtak på Fetthest, samtidig som Martin ser ut til å slite uansett. Meen Hesten kan jo bli sinna. På den annen side dreit han i vår bytteavtale i starten, så jeg føler ikke jeg gjør noe galt om jeg går til Martin.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#23
Vel, der har Drauden tatt tilbake Elm. Bare synd at jeg tar den tilbake igjen om et par timer. :p
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#24
Eh, fisle-Drauden fant enda flere forsterkninger, så han... vinner det neste slaget med 2 usle skip. Men før kvelden er omme er Elm i mine hender igjen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#25
Det er ikke bare fordi det genereres flere skip på stjerna fortløpende? Eller er det også bare hver 24. time?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#26
Nei, det er fordi han sendte 5 ekstra fra en nabostjerne.



Jeg har en liten flåte på 80+ på vei nordover, men den er fortsatt en del timer unna.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#27
Jeg trodde Aslak og Alyosha var bros, men her er det tydeligvis noe på G:

 
Sist redigert:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#28
NEI NEI NEI

Jævla Drauden. Han har så stor egenproduksjon som han fôrer rett til Elm at.... Jeg tar den ikke. Ikke nå.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#29
Oppsummert: Drauden viser seg å være en hardere nøtt å knekke enn antatt. Vel vel. han er nede i 118 skip, og produserer 2,25 nye i timen. Jeg har 408 og produserer 6,41 nye i timen. I tillegg blir han skrudd av Fetthesten også, så det er kun et spørsmål om tid.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#30


Nå er det ikke så mye mer for stakkars Drauden å klamre seg fast i.

Ellers da; får ta en liten statusoppdatering på folka:

Drauden: Soon to be RIP.
Alyosha: Kan muligens vente seg en liten invasjon snart.
Aslak: Ble skrudd av Martin, og virka å være den første til å ryke. Han fikk nødvendig hjelp, og ser kanskje ut til å være på vei tilbake i spillet. Vi får se hvordan det går.
Martin: Satset offensivt og møtte veggen. Klarer han holde stand? Jeg tviler. Med mindre jeg hjelper han. Pro-tip; jeg kommer ikke til å hjelpe han nevneverdig.
Tomas/Demake: Dette er tydeligvis en ganske sammensveiset koallisjon, der Demake farmer science/tech, og Tomas står for musklene. Tomas begynner etterhvert å få farlig store muskler, men forhåpentligvis svekkes de i krigen med Martin.
Fetthest: Min samarbeidspartner om å knuse Drauden (og deretter Alyosha). Enn så lenge er vi nødt til å samarbeide, men hvor lenge går det før noen blir dolket i ryggen!?!
 
Sist redigert:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#31


:smugdog:

Drauden har ikke mer å stille opp med. Det samme gjelder Martin og Aslak. Neste skritt for meg og Hesten er å invadere Alyosha. Han har masse skip, så det blir en hard nøtt. Litt usikker på om han evt. kan få hjelp fra Tomas, men jeg tviler, siden de tydeligvis ikke utveksler tech. Fetthesten har jeg heller ingen problemer med å stole på, så lenge vi har en så sterk felles fiende.
 
Sist redigert:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#32
Han der Tomas er jaggu ikke snau. Her har han sneket opp en liten flåte nær utsatte grenseområder:



Fetthest er jaggu ikke noe bedre:



Kan umulig se for meg at han har rotta seg sammen med Tomas for å ta meg, for det tjener han ingenting på. Regner med det bare er litt taktisk posisjonering. Ellers da, så begynner Tomas å få et latterlig stort forsprang når det gjelder økonomi og produksjon, etter at han slukte hovedstjernene til Martin. Det kommer til å bli veldig vanskelig å ta han. Spesielt om jeg og Hesten skal krige med Alyosha først. Mulig vi må revurdere fremtiden her. Alyosha ser ikke ut til å være spesielt godt inn i varmen, siden han er på etterskudd teknologimessig.

Den kalde krigen var et teselskap sammenlignet med det som foregår i dette spillet nå!
 
Sist redigert:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#34
Jeg har langt flere skip enn han, og ligger foran han på økonomi og produksjon. Akkurat nå hvertfall.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#35


Jeg tror kanskje Tomas planlegger noe.
 
Sist redigert:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#36
Hesten sier han har innledet et samarbeid med Alyosha, men dette forutsetter ikke uventet at vi deler teknologi med han. Ikke veldig komfortabel med dette, men om vi skal ha noen sjanse til å stoppe Tomas så er det vel et nødvendig onde. Jeg bare passer på å nevne at om Alyosha skulle utnytte dette for å knuse oss i samarbeid med Tomas, så legger jeg alt ansvar på Fetthesten.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#40
Fremrykket til Tomas presses bakover, mens Demake angriper Alyosha. Alt som heter hansker er for lengst kastet.

Edit: Demake posisjonerer seg tydeligvis for å angripe meg også. Han får det klamt.