NES vurderes solgt!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jeg lettet nå igjennom loftet nå om dagen, etter hva vet ingen.. MEN jeg fant nå den gode, gamle NES'en... og tenkte at det må da være noen som har mer bruke for den enn meg.
Jeg satt meg med en gang ned og testet den og spillene, og jeg må bare si at jeg aldri har opplevd kraftigere nostalogi... det som virkelig var kjekt var at jeg nå forsto spillene... :svette:

Men tilbake til salget:

Jeg har:

-1stk. NES.
-2stk Kontroller
-1stk. joystick-kontroll.
-5stk. spill.

Spillene er:
-Street Gangs. (Beste beat'em'up spillet jeg noen sinne har spillt som har en utrolig underholdende 2player-coop).

-TigerHeli. (Et ganske klassisk og underholdende skytespill fra ovenfra-vinkel).

-SuperMarioBros (Spillet som ikke krever noen info, det er ganske enkelt vår kjære, røde rørlegger i et av hans beste spill. Det er alternativ 2player).

-Nintendo-WorldCup (Jeg spiller ikke fotball spill, men nå måtte jeg jo sjekke om spillene virket... og jeg fant faktisk dette spillet mye morsommere å spille en feks. FIFA... men det er min mening, og antageligvis min mening alene. Støtter multiplayer).

-StarTropics (Et spill som virket ganske likt Zelda. Du er en gutt som heter Mike, og skal redde din onkel (Dr.J) som er blitt bortført av romvesner).

Ingen av spillene har eske eller manual.

Bilder kommer i løp av kvelden!
 
#5
Opprinnelig skrevet av Bad Mongo+13.09.2005, 17.43-->
Opprinnelig skrevet av Ace@13.09.2005, 16.35
<!--QuoteBegin-Egle
@13.09.2005, 16.14
Er StarTropics komplett? Hvis ja, selger du da det separat?
260951​

Det er komplett, men du får bare kasetten, ikke noe cover eller manual.
260961​
Er jo ikke komplett da...
260976​
[/b]
Kjekt... da har jeg levd uten å vite den ekte meningen av ordet.
Takk for infoen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Street Gangs! Hva skal du ha for det?
 
#7
Sorry folkens, men jeg har bestemt meg for å beholde pakken...
Jeg gav opp spilling for noen måneder siden, men nå er jeg så hekta på NES'en at... ja.

Sorry Yeti, det er det spillet som spilles mest ^^;


YETI: Du gidder vel ikke å stenge emnet vel? <_<
 
Status
Stengt for ytterligere svar.