Nessas Bytteemne

#1
Vegas 2, Forza 2, GH Aerosmith og bilratt til 360 byttes/selges muligens!

Hei. Ønsker meg disse spillene. Er kun interessert i å bytte. Eller bytte med mellomlegg.

Guitar Hero II (med eller uten gitar)
Burnout Paradise
GRID
Guitar Hero gitar 360
Xbox 360 kontroller


Andre gode titler kan være interessante, kom med forslag.

Kan bytte bort:

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
Wireless Racing Wheel (Det offisielle bilrattet)
Forza Motorsport 2


Kan muligens også selge noen av spilla.
 

K999

Keystone State Of Mind
#2
Hei. Kan selge deg Bioshock. (coveret er fint, men er sånn cover overlay dritt som er i "okey" tilstand".)
Er importert fra Play-Asia.com men er sonefritt, hva med 150,- + frakt?
 
#3
Altså, ingenting du vil bytte mot? Er ikke det jeg ønsker sterkest, men du gir meg en fin pris.

Er bare det jeg ikke er så interessert i det, er litt sparsomlig med pengene. Helst Guitar Hero og Burnout Paradise jeg vil ut med penger for.

Kan kjøpe det om du selger det for 120 kroner INKLUDERT frakt eller bytter det. :)
 
#7
Oppdatert! Noen slettet posten min, men prøver igjen.. Er det ikke lov å oppdatere og føre denne opp, eller er det slik at man må lage ny tråd hver gang man oppdaterer? ..
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Sorry, misforstod deg og trodde du bare ville bumpe.
 
#9
Hei, har Far Cry Instincts Predator til 360, er interessert i både Rainbow Six Vegas 2, Call of Duty 4, Advanced Warfighter, Halo 3, Forza Motorsport 2, Project Gotham Racing 4 og for den saks skyld Bioshock. :)

Kan spelet falle i smak?
 
#12
Er litt sparsommelig med penger sjølv, prøver å begrense innkjøp av spel og vil heller bytte bort dei som ikkje faller personlig i smak. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#14
Skal selge Burnout, men er ikke noe særlig interessert i noe annet enn penger. Skal bare dobbeltsjekke om du fortsatt ikke er interessert før jeg drar det til EB eller whatever.