Neste Silent Hill er annonsert!

Lodin

Der Waaaah
#1


Jepp, akkurat det vi alle har håpa på, et arkadespill med lyspistol. Med et råttent lite laken så man ikke blir forstyrra av alt lys og blinking fra resten av hallen. Bildet er tatt fra AOU07 messa som starta i dag. Hvis jeg finner noen inntrykk av hvordan spillet faktisk er poster jeg det, men det er vel liten tvil om at dette er totalt bak mål?

Først SH4, så det dillet til PSP som aldri slippes og etter sigende er starta på nytt to ganger og nå et Silent Hill lyspistolspill! Hva er det som feiler dere Konami? :argh:
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Virker for meg som Akira Yamaoka har vært å sniffa litt for hardt i dopet til Kojima, bare at det ikke hadde helt ønsket effekt. Der den ene bestemmer seg for å designe en zombie MMO lager den andre dette monsteret.

EDIT: Hva er dette her for noe dritt?


 
#5
ut ifra de bildene så ser det ut som spille er lagt fra filmen :tenke:
 

Sancti

Terrorkatt
#7
Ordfattige folk uttrykker seg med smilefjes.

:grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: :grine:
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Awesome, generiske zombier!


Yay, annonyme gnurrebasser man sikkert skal passe på!


Woho, den manifesterte dårlige samvittigheta til en kar som drepte kjerringa si og ikke har noe med denne historia å gjøre!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Siden det er en del folk her som faktisk har peiling på Silent Hill (i motsetning til meg), får jeg spørre: Heter kisen Pyramid Head (as seen on Intarweb), eller Red Pyramid (as seen i filmen)? Hilsen en som lurer.

PS: Har enda ikke spilt ferdig SH2 (fant ut at jeg hadde oversett noe kritisk som gjorde at jeg måtte gå dritlangt tilbake >_<), men der kaller vel han kisen i grønn jakke greia for "that pyramid thing" så langt jeg har kommet.
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Han har ikke noe offisielt navn så du kan like godt kalle ham Badestamp Skallen. Evt. syns jeg Wikien hans hadde en fin forklaring: SITAT
Pyramid Head is the nickname of a fictional monster from the video game Silent Hill 2. Although the character is nameless, the game's protagonist, James Sunderland, usually refers to it as Pyramid Head. Since this is the only instance in which Pyramid Head has been named, it is regarded as canon. Some official sources refer to the creature as Red Pyramid Thing or Red Triangle Thing although, according to Silent Hill director Christophe Gans, the Japanese name is Triangle Head. He is credited in the Silent Hill movie also as Red Pyramid.[/b]
 
D

Doctor Downs

Gjest
#11
Ugh... Jeg trodde jeg skulle spy et øyeblikk der, men så lenge det holder seg til arkadehaller (og billige porter) så får det være det samme. Bare la det komme et skikkelig Silent Hill spill snart til Xbox 360. Utvilsomt en av tidenes beste serier spør du meg, og ærlig talt kunne Konami brukt tida si på noe annet enn et jævla lyspistolspill.
 
#12
er det utrolig dårlige screens, en utrolig tidlig beta, eller skal det se sånn ut? ser ut som screens fra et ds-spill jo : /
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#13
Med tanke på hvor klar teksten er på de bildene, samt det faktum at det allerede har blitt postet bilder av maskinen in action, vil jeg tro at det skal se sånn ut.

Og ja, det suger. Men så har jo japanerne sin egen arkadevariant av CS(med mesteparten av grafikken fra Source, untatt player models og fysikk). Den er riktignok stilig rent designmessig, men... Meh.