Netherwhelp WoW

#1
Hvorfor vil folk betale mer for WoW for å få en liten Drage/Murloc?

Kan de angripe som en vanlig pet?

Hvis de er som katten eller papegøyen man kan kjøpe ser jeg ingen grunn til å ha en Netherwhelp...
men angriper de kan jeg skjønne det.. Da ville jeg også hatt en..
lurt fælt på dette... :)
 
#5
rogue å pet?! n00b ass alle hvet att shaman å pet er teh imba! XD XD <3
 
#6
Jeg tror du tar skammelig feil hvis du tror at folk kjøper The Burning Crusade: Collectors Edition bare for å få et lite pet.
CE inneholder mye mer enn bare et lite in-game pet du aldri vil bruke.
  • Du får spillet på både dvd og cd-er
    en stor bok med skisser over det nye innholdet i spillet
    en to-timers behind the scenes material
    To pakker med WoW-trading game kort
    En musematte som viser et kart over Outland
    Og en TBC soundtrack-cd
Og med stor sannsynlighet vil jeg i fremtiden kunne selge Den første CE jeg kjøpte og den til TBC for en solid slump med penger om noen år.
Tatt selvfølgelig i betraktning at jeg vil selge de, noe jeg har ingen planer om.
Jeg kjøpte mitt eksemplar av TBC:CE fordi det nettopp er av spesiell samleverdi.
 
#9
SITAT(impywimpy @ 29.01.07, 20.36) 49484
Du får med andre ord bare et lite pet?
[/b]
Vel, for å få en netherwelp, så må du gjennom en homofil liten prosess, fordi Blizzard gjorde en aldri så liten produksjonsfeil.

Hvis du vil lese hele den smertefulle framgangsmåten, så kan du alltids klikke her.
 
#12
Rogue og pet er dårlig. Alle vil se hvor du er når du stealther pga den lille dragen som følger etter deg!
 
#13
Det største problemet er at alle innenfor ti kilometer hører når du stealther pga. den homofile lyden. Det er som om en sniper skulle skutt et varselskudd bare for å signalisere at han var tilstede, slik at folk må være ekstra på vakt.