nettopp kjøpt ps2 med inettadapter

#1
Hei og hå, har nettopp brukt deler av bursdagspengene på den syltynne ps2'en med internettadapter + ekstra kontroll, dvd-fjernkontroll, minnebrikke og tekken 4.

så lurte jeg på om det var noen der ute som kunne anbefale noen spill.

så bare kom med forslag :D
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Hvis Tekken 4 fortsatt er i plast, bytt det med et annet og vent på Tekken 5.

Eneste PS2 onlinespill jeg har prøvd er Ratchet & Clank 3. Veldig tøft.
 
#3
spillte gjennom tekken 4 samme dag jeg fikk det, så tror jeg ikke bytter det :p

men ja, tekken 5 blir kult, må kjøpes :D
vurderte å kjøpe GTA: San Andreas, men liker gta spillene bedre på pc enn på console.
 
#4
noen som kan anbefale noen online games på ps2?
 
#6
har du en eller annen link til det?
 
#8
Spliter cell pandora tomorow, pleier og være folk i helgene som spiller det. Ellers så kommer delta force black hawk down snart og det skal støtte 32 spillere


kliken sie hier schnell
 
#10
Jeg er også på jakt etter gode online spill til PS2, til nå har jeg bare spillt MOH: Rising Sun og SSX 3. Så hvordan fungerer online i Splinter Cell 2? Har lest en del anmeldelser men det er ingen av de jeg har lest som omtaler online mulighetene. Så det jeg lurer på er om det er Co-op og Team work i online modusen. Lurer egentlig på akkurat det samme i Chaos Theory.
 
#11
Du spiller Co-Op, 2 spioner som har mye av det samme utstyre som sam har (night visson og thermal vission, flash granater og mye annet "non-lethal" snadder) spionene sin synsvinkel er 3. person med 3d kamera. Det andre laget er vakter som er utstyrt med lommelykter en form for "movement" vission gogles og ett maskingevær. Deres sysnvinkel er FPS og de er utstyrt med miner og granater. Det er 3 forskjelige spillmoduser: Extraction, spionene skal ta med seg noe ut fra område til vaktene og ta det med seg til basen sin. "Disable" ødellege forskjelige gjenstander i område til vaktene. Og hacking som går ut på å plaserere ett "modem" ved siden av en gjenstand og bevokte denne i ett halvt minutt mens den "hacker" gjenstanden :svette:


har ikke prøvde Chaos Theory ennå så jeg vet ikke hvordan online modus det har
 
#12
SC:CT (SplinterCell:Chaos Theory) skal være ganske svakt på konsolene, men Chaos Theory er å anbefale fremfor PandoraTomorrow til PS2...

EDTI: Dem er supre PS2-online spill!

EDIT2: Selvfølgelig er SOCOM spillene de ultimate OMP spill til PS2. Så lenge du har headsett og ikke ødelegger det ved å slite i stykker ledningen for så å knuse det med en stol, så går det helt supert!
 
#13
Hardware: Online Arena er veldig moro å spille online. Kanskje du allerede har det? Lurer på om du kanskje fikk det med nettverksadapteren.
Uansett, det er en del kjøretøyer du kan velge mellom. Er noen baner, ikke så veldig mange, men de som er der er veldig gøye.

Ellers er Burnout 3: Takedown veldig underholdende online. Du kan spille flere forskjellige moduser. Spesielt Road Rage er morsomt. Anbefales. Dessuten har det veldig stor gjenspillingsverdi på singelplayerdelen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#14
Problemet er bare at Burnout 3 mister så mye av "boomen" sin i Online-modusen. Man mangler muligheten til å skyve bilvraket ditt inn i andre spillere etter en kollisjon i sakte film, for eksempel. Selv om det er av ganske åpenbare grunner, så er det fortsatt irriterende. Burnout 3 er et av de få bilspillene jeg virkelig mener passer bedre som et singleplayer-spill enn et multiplayer-spill.

... I tillegg er det så irriterende at man ikke ser motstandernes deler som flyr av når de kræsjer, bare bilen som spretter rundt som en og annen lekebil. En rekke slike småting knuser illusjonen, desverre.

Klart, ikke misforstå, spillet er fortsatt utrolig heftig, og noe av det beste EA har hostet opp på en god stund. Hva andre online-spill angår så er vel det nye Battlefield-spillet til PS2 snart ute? Det virker temmelig "by the book", med kjøretøy, by-miljøer og mulighet for en haug spillere.

Redigert: Jeg kastet nettopp et blikk på Eurogamers anmeldelse av Cold Winter, hvor de konkluderte med at spillet ikke var bedre enn Halo, men bedre enn Killzone! De skal anmelde spillets multiplayer-modus snart, men de sier den virker lovende.
 
#15
Syns du skal prøve Killzone. Det er sikkert kult å spille online.
Ellers tenkte jeg på Burnout 3 Takedown, e må si det er ganske kult med online. Kan si det sånn jeg spiller BT3T på Xbox live. Så e vet ikke åssen det funker på PS2.
 
#16
mange gode forslag :) får kjøpe ett par spill neste uke, får stipend fra lånekassen da :D:D:D