Nettspill: Footstar

Slenger inn en liten tråd om dette spillet, noen andre på forumet som spiller det?

Andre VM har nettopp blitt arrangert, og noe overraskende ble Norge slått ut i åttendedelsfinalen, så nå trengs det nye folk hvis vi skal forbedre oss!

http://www.footstar.org (Planetarium Football Star) er et spill hvor du kontrollerer en fotballspiller som du forsøker å få til å bli den beste spilleren planeten noen gang har sett.

Hovedoppgaven er å trene spilleren din så godt du kan. Det vil åpne dører så du får spille for de beste lagene og få en god kontrakt så du får en bra livsstil. Du bør også sørge for at du har god relasjon til din lagleder så du får spille mest mulig. Jo mer du spiller jo mer kamperfaring får du og det igjen gjør at du spiller bedre. Med gode prestajoner vil du etterhvert spille sammen med mange andre stjernespillere rundt om i verden.

Selv heter jeg Christian Møller på spillet, og er manager for Grevlingene. Jeg er andrekeeper på A-landslaget og skal starte en U19-klubb i januar, som skal fokusere kantspillere.

Spillet er definitivt verdt å teste ut!

http://www.footstar.org

Dette kan anbefales, det må også sies at Norge klarte å vinne det første VM som ble arrangert :)

Håper flere tar en tur innom dette spillet som er ganske annerledes fra andre tradisjonelle fotballspill på nett !

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Så hva er det her mon tro? Min teori er at erikjorstad og bardhe er blant utviklerne av dette fotballspillet, og vil ha medlemmer fra Norges Beste Spillforum som aktive deltagere.

Så hva er det her mon tro? Min teori er at erikjorstad og bardhe er blant utviklerne av dette fotballspillet, og vil ha medlemmer fra Norges Beste Spillforum som aktive deltagere.
Utviklerne er fra Portugal. Vi har ingenting å tjene på å få nye spillere til Footstar. Grunnen til at vi startet denne tråden er pur og skjær opplysning, samt så har spillet hatt en rivende utvikling de siste måneder. Designet på siden er oppgradert, mulighetene for enkeltspillerne er mange flere nå, samt at det er mye mer realistisk. Spillet som kanskje noen syntes var amatørmessig for 1 år siden, er et helt annet nå.

Hvilket annet spill kan man være kun en spiller, og styre dens karriere?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hvert eneste racingspill. Hvert eneste sportsspill uten lag. Unreal Tournament.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ser ikke helt at dette skiller seg voldsomt fra de hordene av andre web-baserte MMO-ene som finnes. Spill heller Kingdom of Loathing, det er ganske sikkert morsommere. Og så har det bedre grafikk.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Etter Planetarium gikk over til betalingsform ga jeg opp hele sjangeren.