Neverwinter Nights

Veeeeel...jeg kjøpte et eksemplar av NWN deluxe edition som inneholder NWN og de to tileggspakkene. Synes at det er helt greit ikke noe mer. Litt kjedelig i lengden kanskje :ehm...: .

PS: NWN 2 kommer i 2006, ikke Bioware som utvikler det da :( .

Hack'n slash er mer min ting ^_^ ( mhmmmmmmm....Fable, anyone?)

Jeg kjøpte også Deluxe-utgaven nå nettopp. I går, for å være mer eksakt. Virker spennende, men skal hovedsaklig spille multiplayer med venner osv.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hurra!
Proffe moduler til NWN for en femtilapp per stykk? Ja takk!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bruke en uke på å trø gjennom tonnevis av gratismoduler for å finne én halvferdig, halvbra modul? Nei takk! ;)

spiller faktisk litt nå og da, men hakke blitt så mye av det i det siste, vis jeg ikke klarer å sove osv så blir det litt nwn nå og da ;)

Opprinnelig skrevet av Nanok@10.11.2004, 10.03
spiller faktisk litt nå og da, men hakke blitt så mye av det i det siste, vis jeg ikke klarer å sove osv så blir det litt nwn nå og da ;)
133231​
Pisspreik... Du gjør enten to ting...
Enten banger du mrs.
Eller så spiller du nwm..

Jeg skulle mer enn gjerne spillt det, men spillet vil rett og slett ikke kjøre stabilt på min pc, og jeg frykter at det var ansvarlig for å svi mitt forrige skjermkort etter alle de BSOD jeg fikk av dritten.

Jeg skjønner fortsatt ikke hvor problemet lå hen, etter timesvis med etterforskning...

*Kosepå Radeon 9800 PRO som aldri feiler* :kos:

Jeg hadde Radeon 9800 Pro jeg også, og jeg byttet det i et nytt Radeon 9800 Pro. Dritten jeg siktet til var spillet, ikke kortet.

Grrrrr...

Ja - men mitt kort streiker aldri uansett. Følte bare for å påpeke det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Greit. Dere som har Neverwinter Nights originalt har å kjøpe Kingmaker-modulen. Bedre enn originalkampanjen på absolutt alle måter - interessante karakterer, godt stemmeskuespill og ikke minst en sykt engasjerende historie.
Kort fortalt dukker du og dine følgesvenner opp foran en beleiret festning. Dere dør alle sammen, men du blir vekket til live av en lysstråle (med stemmen til Den Snille fra Black & White, høres det ut som) som lar deg gjenopplive to av dine falne kamerater. Aberet er at du må ofre sjelene til to av de andre for å bringe dem tilbake til livet.
Etter dette kastes du inn i en maktkamp i festningsbyen, og må finne ut av det politiske samfunnet der for å krones til konge (eller dronning, bevares) og finne ut av din skjebne. Såklart er det også med en mystisk profeti, en skummel antagonist og skjulte motiver for å få deg engasjert. Og det funker som bare faen.
Spennende, spennende. Jeg digger Kingmaker og anbefaler den herved til alle NWN-eiere.

PS: Dere som har lastet ned trenger ikke kaste bort pengene deres, ettersom spillet sjekker om du har en gyldig CD-key hver gang du skal spille. Sorry.