New GameCube Stuff

#1
"When a game is multiplatform, GC owners usually get screwed because of small disc space and no online servers, but things will change come this May. First, Nintendo is going to introduce dual-layered GC discs(you know, dual-layered DVDs?). Not only that, but Nintendo will introduce a hard drive that will snap into the bottom of the GCN. The only games I know for sure that support it are Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Rainbow Six 3, Resident Evil 4, Star Fox Armada, and Geist. Wouldn't those titles I just mentioned be great for online play? As you may already know, GC will go online with all those game to support it.

And to promote the release of Resident Evil 4, Nintendo and Capcom have agreed to do a Resident Evil 4 GameCube bundle. It will include a black GCN with a cool RE4 design to it, the game its self, a component video cable(with a composite for the sound and non-HDTV owners), one controller, a memory card 1019, and a hard drive. No price has been set yet. (This will probably only be in Japan. "

Tatt fra XGO.com
 
#2
la oss håpe det ikke er en forsinket april spøk, dette trenger GC
 
#3
Not only that, but Nintendo will introduce a hard drive that will snap into the bottom of the GCN.
Kan denne sitte under GB Player?
Eller setter man den rett under GC-en, og så sette GB Player under harddisken igjen?
Eller kan man kun ha en av dem under GC-en?

...Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Rainbow Six 3, Resident Evil 4, Star Fox Armada, and Geist. Wouldn't those titles I just mentioned be great for online play? As you may already know, GC will go online with all those game to support it.
Egentlig virker noe av dette for godt til å være sant. :unsure:
 
#5
Oj oj! En GC med Resident Evil design hadde vært tøft! :D
 
#6
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@07.04.2004, 00.01

Kan denne sitte under GB Player?
Eller setter man den rett under GC-en, og så sette GB Player under harddisken igjen?
Eller kan man kun ha en av dem under GC-en?

nå har det seg slik at ingen av oss har sett den enda,
men jeg satser på at man kan både ha denne og gb player.
Håper det gjelder bb adapteret også..
 
#7
GameTower er kanskje ikke så urealistisk, likevel :D
 
#8
ja , jeg kom på at jeg leste om det gametower tingen på no.gamereactor.net får en god stund tilbake. hadde tenkt å redigere , men gadd ikke.
der stod det at det skulle komme N64 player, GB player og Snes player...
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#9
Umm … Det følger med harddisk og minnekort? Hva bruker man harddisken til? Pynt?
 
#10
Opprinnelig skrevet av Scorpiux@06.04.2004, 23.46
"When a game is multiplatform, GC owners usually get screwed because of small disc space and no online servers, but things will change come this May. First, Nintendo is going to introduce dual-layered GC discs(you know, dual-layered DVDs?). Not only that, but Nintendo will introduce a hard drive that will snap into the bottom of the GCN. The only games I know for sure that support it are Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Rainbow Six 3, Resident Evil 4, Star Fox Armada, and Geist. Wouldn't those titles I just mentioned be great for online play? As you may already know, GC will go online with all those game to support it.

Hvis dette kommer til min gamecube blir jeg glad.
Dette kunne virklig komme bra med
 
#11
ar..
Akkurat det gamecube'n trenger.
Men minner ikke dette utrolig mye på 64DD?
Håper ikke det blir en like stor fiasko.
 
#13
Jøss... nei, dette hadde jeg ikke trodd... Nintendo med mer en ETT online spill i året...... Det blir jo jul og nyttår på en gang dette... Utrolig fett.... Lurer på om de kommer til å kjøre headset varianten på SC-PT... Lenge leve cuben sier jeg bare..
:king: