New Old School Gaming - Fonline - Fan made Fallout Online

imported_Dash

Lurking since 2006
#1
La oss spille Fonline sammen!

Det er et fanlaga spill utifra Fallout 2 motoren, med turn based systemet intakt og SPECIAL karakterbygging.

Negativt med at det er fanlaga er at det er brutalt mot nye spillere, man blir drept med en gang. Derfor er det gunstig om spillegalere kan komme sammen og overta det fanlaga apokalyptiske søppellandskapet.

Interessert?

For å installere trenger man Fallout 2 fra før på dataen.
Ellers er alt gratis og fantastisk.

FONLINE CLIENT
WIKI siden hvor du kan lese litt matnyttig biffsnadder om hva som er viktig når man lager en ny karakter!
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Ikke faen om jeg rører det der en gang til. Eneste spillet hvor jeg faktisk har møtt brazilianere som løp rundt å BR BR HUEHUAHUAHUE og ganka alle newbs de fant. Kunne nok vært fett om ikke for dem.
 

imported_Dash

Lurking since 2006
#3
HA ja du sier noe. Møtte mange bra folk i starter byen, men der kan man ikke gjøre stort annet enn å skuffe brahmin bæsj, så vi dro et team til NCR i nordvestre del av Cal. Første som skjer når vi har kommet fram er at en dude kommer og statusen sier "you have been drugged with something", det eneste jeg kan gjøre er å se min HP gå sakte ned..... til jeg er død...

Våkner opp litt utenfor ncr, uten noe stash, null spenn, ingen radio, går tilbake til ncr hvor hele teamet mitt er borte.... :(