New Super Mario Bros Wii

demake

Seksuelt godteri
#1
Så hvilket spill eier mest av alt?
Var hos Hakara og spilte 4player new super mario bros wiihii.
Det var det som var det beste mariospillet siden super mario 3. Serriøst folkens. Bare ikke spill med Hakara, for det er faen meg nightmaremode. På slutten var det viktigste å ikke slippe'n fri fra bobla så vi andre kunne greie banene i ro og mak uten en NIGGER-GRIEFER som bare er ute etter å lage kuk.:neve:

That is all. Beste spillet.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Jeg hadde opprinnelig ikke planlagt å kjøpe dette, men når anmeldere, tilogmed anmeldere som var lunkne på NSMBDS som jeg syntes var litt dritt, sier dette er et must, så er det vel pliktkjøp. Dessuten er det greit å ha et coop-spill for når man får besøk.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
At det skal kjøpes er det ikke tvil om, men jeg kan vente til etter Asscreed 2. Og ja, coopen er fin å ha når det ramler folk inn. Må kjøpe en Wiimote til bare.
 
#5
Hei gutta ikke kast meg ned i gropa HAEHAEHAE

Men ja, det var dritartig. Plukke opp folk man spiller med og kaste de på rullende tønner så man selv slipper skade; priceless.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
NSMB var greit nok imho, men levedesignet var litt for streit og lite utfordrende. Det har de jaggu fikset i oppfølgeren. Leveldesignerne er tydeligvis like motivert som de var i Mario3-æraen, med tonnevis av secrets å finne. Brettene har blitt utfordrende og til tider direkte vanskelige. En ting er å klare brettene, men hvis man skal gå inn for å ta alle Dragon Coins i tillegg har man en ekstra utfordring. De er ikke bare ofte godt gjemt, men er til tider plassert slik at man må trikse godt for å få tak i de. Det er derimot verdt det, de fungerer som betalingsmiddel i prinsessas slott der man kan unlocke gameplay-videoer som viser syke triks, speedruns eller hemmeligheter. "Super skills"-videoene HERJER!

Multiplayer er fett! Jeg har for det meste spilt 2-player og det virker som det perfekte antall for coop-spilling. Vi hjelper hverandre til høyder og powerups/secrets og bumper hverandre til en 1-Up ved målstanga. Jeg har også spilt litt 3-player, og da begynner tendensene til counter-op å vise seg siden det begynner å bli trangt om plassen til tider. Jeg kan bare anta hvordan 4-player utarter seg.

Kort sagt: det perfekte besøksspill. Hvis man dør kommer man straks tilbake i bobleform og kan fortsette spillet. Spillet er generøs med ekstraliv og hvis man mister alle livene bruker man automatisk en continue, som ikke har noen betydning i det hele tatt.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#7
Spilte det med roomien min på Eurogamer Expo for neon uker sida og... ja, must. Single player er ikke noe voldsomt nytt, men multiplayer eier. Eneste er at det blir litt av en investering for meg som bare har én wiimote.
 

demake

Seksuelt godteri
#8
Vel, det er faktisk en cap på 25 continues fant vi ut. Det var i allefall da vi fikk den første game over skjermen. Heldigvis var det rett etter slottet til hu derre derre kjerringkoopaen som det finnes noen gigabyte hentai av på nettet....har jeg hørt.

Jeg må nok gå til innkjøp av det spillet sjæl. Har ikke ledd så godt på lenge.
Må bare bli ferdig med Dragon Age og Assassins Creed 2 fyst.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#9
Jeg spilte fireplayer i forigårs, og vel, det er som Penny Arcade sier: Divorce Mode. (Men det er gøy likevel da.) Med fire stykker så knuffer man borti hverandre og hopper oppå hverandre og jevnt over lager mye større kaos enn man klarte i LittleBigPlanet, og det blir en del raging av det. Bossfights blir definitivt counter-op. Dessuten hender det fra tid til annen at bildet hakker når noen plukker opp powerups, det er ikke helt bra.

Men generelt sett veldig gøy altså!
 
#10
Jeg lurer på om dette er spillet som endelig kan få meg til å kjøpe en Wii, men spørsmålet om det virkelig er verdt det langsiktig, gjenstår.