News: Fifth Element Movie Screens

#1
Activision and Lionhead have released some new screens of their ambitious project entitled The Movies.

Ever wanted to make your own movie? Well, soon you will be able to at home on your GameCube. Activion and Lionhead are working on a game in which you will be able to produce your own movies.

Recently, they have released some new screens showing off the fact that The Movies exists in more than three dimensions. There’s also time, the fifth dimension. And as time passes, new advances make your movies very different. The screens show you how the game will allow you to make your own movie look like a classic from the 20ths, 50ths or 70ths.







Dette har jeg gledet meg til lenge. Hva er vel artigere enn å lage sin egen film, og det ved hjelp av et spill. Har ikke hørt noe om dette prosjektet på over ett halvt år, men nå later det altså til at produsentene er i full gang. Det står ikke noe om antatt utgivelse, og personlig tror jeg ikke det kommer ut i år heller. Men for filmelskere er vel kanskje dette et spill å se frem til. Det gjør i alle fall jeg.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#2
Dette spillet må bare bli bar da, men jeg syns du valgte en litt merkelig emne tittel til dette topicet. Fifth Element hørers mere ut som et spill som er i fra Fifth Element filmen :p
 
#3
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@21.03.2004, 21.58
Dette spillet må bare bli bar da, men jeg syns du valgte en litt merkelig emne tittel til dette topicet. Fifth Element hørers mere ut som et spill som er i fra Fifth Element  filmen :p
Tenkte på det etter jeg hadde postet innlegget, men får ikk gjort stort med det nå. Skjønner at det lett kan misforstås, hehe ... Uansett, tror spillet kan bli ganske artig.
 
#6
Lurer på hvordan dette spillet skal kunne virke på Gamecube. Å lagre hele filmer (for jeg regner med at man kan det) må da ta utrolig mye plass, så hvordan skal det få plass på et minnekort? Samme gjelder vel egentlig for PS2, hvis man ikke har en hardisk.
 
#7
Så fett ut det der da! Men en ting jeg ikke forstår.. Skal det gå an å lage egne replikker? :blink:
 
#8
Opprinnelig skrevet av Morbo@21.03.2004, 21.27
Lurer på hvordan dette spillet skal kunne virke på Gamecube. Å lagre hele filmer (for jeg regner med at man kan det) må da ta utrolig mye plass, så hvordan skal det få plass på et minnekort? Samme gjelder vel egentlig for PS2, hvis man ikke har en hardisk.
Regner med det funker som med MIDI, at det bare er oppsettet som lagres og at alle scenene og sekvensene blir spilt av CD'en... Jeg bare gjetter her, men det virker logisk.