[Xbone] neXtbox 720p kickflip

Noe hold i teoriene at Sony selger PS4 med tap? All den GDDR5-RAM'en ekke billlig.

De sparer sikkert endel inn her...
Xbone 7,200 cm cube
Ps4 4.400 cm cube

Så i volume størrelse er xbone er ca 65% større enn PS4.....

Ja...ca 65%... som er insane...

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Er vel billigere å utvikle hardware som tar mer plass? Uansett. Bare hør på jubelen unner sony sin konferanse kontra den i microsoft sin. Er ingen tvil om hva folk flest vil ha. Minner om Nintendo sine gamle konferanser.

Jeg tenkte det var billigere med alt annet jeg, med tanke på shipping, pakking, mengde av materialer brukt osv...

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Shipping av litt større boks som veier det samme er ubetydelig mot den enorme ekstrakostnaden for å utvikle mindre komponenter som er like kraftige.

D

Doctor Downs

Gjest
PS4 vant for meg i dag. Det skal noen ganske bra eksklusiver til for at jeg skal få lyst på en Xbone nå.

Lodin

Der Waaaah
Eneste som fenga meg der var det der rougeliket og Titanfall og begge er kun ekslusive på konsoll så: *flippe fuggern*. Eller Forza er fett nok da.

D

Doctor Downs

Gjest

Xbox One Requirements:

• Requires broadband internet (ISP fees apply), a Microsoft account and an account on Xbox Live in an Xbox One-supported Xbox Live country/region, and 720p or higher HDMI-compatible TV. To receive live TV via broadcast or cable, supported receiver device (television tuner or cable/satellite set top box) with HDMI output and HDMI cable required (all sold separately).
Ikke at dette er noen sak i mesteparten av Vest-Europa, men litt ræg blir det nok.