[Xbone] neXtbox 720p kickflip

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Merker jeg driter i hele xbonen så lenge jeg ikke kan kjøpe den i butikken.

Nå kan jeg ikke det med PS4 uten forhåndsbestilling heller men ja dere veit. PS4-releaselineupen er svak (vil ha Ridge Racer!!) men xbonen ikke-eksisterende enn så lenge.

Er det noe snask på PS Store tilgjengelig ved launch? Gamle spill eller noe annet shizz som kan være verdt å plukke opp?

Jeg syns uansett at dead rising ser morro ut. Kommer naturligvis ikke til å kjøpe en xbone pga det, men det virker uten tvil som et morsomt coop spill.

Lodin

Der Waaaah
Resogun har fått gode anmeldelser. Desuten er det HD-versjoner av Flower, Soundshapes og Trine 2 ute og de er gratis om man eier dem til PS3.
XONE har Lococycle som handler om en degos som henger fast etter beinet på en motorsykkel med digre pupper. :ehm:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Oh shit jeg skal spille Ridge Racer denne uka.

Lodin

Der Waaaah
Ellers da? Her er gøyye ting som kom fram av anmeldelsene.
5.1 Surround er et jævla potluck om funker på annet enn spill og bluray. Maskina har to settings som heter Surround (BETA) og noen ganger funker det å skru dem av og på.
Kinect kan ikke lese QR-koder fra annet enn papir. Med mindre du printer dem ut får du ikke gjort no. Imens kan fåkkings 3DS med tidenes mest bedritne kamera fint lese koder fra en mobil.
Lyst til å bruke Netflix? Kjør det inn via HDMI med noen andre sin app siden XONE sin er enda verre enn den til 360. Kotaku anbefaler PS3, PS4 eller WiiU sine.
Bare ikke prøv å spill noe ved å seriekoble via XONEen. Det er altfor mye lag med styringa.
Videosamtaler med Skype funker ikke sammen med spill eller TV, man får bare opp lyd. Dette var noe de viste fram under E3, men har blitt borte siden.
Twitch TV er som nevnt utsatt. Det vil si, men kan ikke laste opp klipp. Kan fortsatt se andre sine fra fek.s PS4.
NFL sin app er ikke klar før februar. Imens går alle glipp av finalene før Super Bowl.
Også ingen Kinect stemmegjenkjenning her da såklart:

Her er opptak av streamen til Gamespot. Den er jævla lang, men bare etter en halvtime begynner de å gå lei av at ting faen ikke funker.

Noe sier meg at de hadde noe jævlig med hastverk for å få ut softwaren i tide? Forhåpentligvis er ting litt mer på stell når den dukker opp her til våren. (ikke at jeg skal ha en uansett)

Jeg er veldig nær å importere en Xburk men jeg vil få bekrefta 2 ting først:

1. Hvorvidt jeg kan bruke eksisterende konto og achievements og hvorvidt denne er blokka siden jeg er i Norge.
2. Hvorvidt jeg kan betale med norske Mastercard/Visa på XBLA

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
De bekrefta temmelig tidlig at man ikke får brukt maskina i land der den ikke er lansert enda. Mulig det også har endret seg, men usannsynlig. Jeg ville ventet.

Lodin

Der Waaaah
No annet som er gøy og mange spådde er at om kompisen din er en kødd kan han si "XBOX, start Forza Motorsports 5" mens du spiller Dead Rising 3 og da skrur spillet seg av uten å save og starter Forza. Hvis du ikke husker hele navnet til noen av spilla (for det holder ikke å si Asscreed 4, det må ha med Black Flag også) kan du bare si "XBOX, turn off." Normalt skulle da spillet bare gått i dvale, men det er ikke implementert ennå. For en gloriøs framtid vi lever i. XD

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Dette er sikkert en gøyal konsoll om du har amerikansk tv-dekoder, leier film gjennom Xbox, bruker Bing, Windows Music, Internet Explorer og andre Microsoft-tjenester og har engelsk som morsmål.

Jeg har lest en del plasser at PS4 har blitt kritisert for manglende media-muligheter. Takke meg til måtehold på spillkonsollen min. For min del holder det i lange baner med Facebook, Twitter, Twitch og Netflix, i stedet for å bli nedlesset av dritt jeg enten ikke har tilgang til, eller aldri kommer til å røre.

Lodin

Der Waaaah
It keeps happening. Polygon hadde en tolv timers stream i natt og prøvde å sutte på puppen til MS i hvert segment. Stort sett gikk det ti minutter før de begynte å gi faen.
Så etter noen timer tok tre stykker fra Verge over og de hadde en helt annen agenda. De hadde ingen faen å gi og slang dritt til alle innkludert alle journalistene som sålangt har lata som at alt funker og himmelen er lilla. Endelig noen som er like ondsinna som meg. =D

E: Å gud, Kinect demonstrerings-streamen deres er faens magisk.